با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد رقم خورد؛

تامین مالی ۱۰ هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه در بورس کالا

عصر معدن- مرحله اول عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده فولاد مبارکه اصفهان امروز در بورس کالای ایران کلید خورد که با استقبال سرمایه گذاران کل این اوراق به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال خریداری شد.;

تامین مالی ۱۰ هزار میلیارد ریالی فولاد مبارکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر، عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد ورق گرم نوردیده فولاد مبارکه اصفهان در مرحله اول در حالی با موفقیت انجام شد که با استقبال خریداران کل اوراق عرضه شده در این مرحله در محدوده 521 هزار و 201 ریال تا 533 هزار و 694 ریال به فروش رسید.

    این گزارش می افزاید، معاملات ثانویه این اوراق نیز از فردا 31 اردیبهشت 99 آغاز شده و تا تاریخ30 اردیبهشت 1400 ادامه خواهد داشت.

     اوراق سلف موازی استاندارد کلاف گرم نوردیده (به همراه اختیار خرید و فروش تبعی)، با نام و قابل معامله در بورس کالای ایران بوده و هدف از انتشار این ابزار مالی، تامین سرمایه در گردش شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

    گفتنی است، قیمت اعمال در اختیار فروش تبعی این قراردادها 118.5 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق و قیمت اعمال در اختیار خرید تبعی 119 درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق تعیین شده است. همچنین قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه قیمت پایه در عرضه اولیه به علاوه 17.5 درصد سالیانه روزشمار تعیین شده است.

    همچنین براساس اطلاعیه منتشر شده، انتشار این اوراق سلف در سه مرحله 10 هزار میلیارد ریالی انجام می شود که فاصله زمانی بین هر مرحله انتشار اوراق بیش از سه ماه نخواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر