غریب پور در سفری برای افتتاح ۴۰۰ میلیارد تومان طرح دهه فجر در خوزستان:

اقدامات فولاد خوزستان رضایتمندی سهامداران را به همراه داشته است/عملکرد درخشان فولاد خوزستان در همه حوزه ها

عصر معدن- رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: اقدامات فولاد خوزستان رضایتمندی سهامداران را به همراه داشته و عملکرد فولاد خوزستان در همه حوزه ها درخشان است.;

اقدامات فولاد خوزستان رضایتمندی سهامداران را به همراه داشته است/عملکرد درخشان فولاد خوزستان در همه حوزه ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب‌پور، رییس هیات عامل ایمیدرو، در جلسه شورای معاونان شرکت فولاد خوزستان با بیان این مطلب اظهار داشت: موفقیت های فولاد خوزستان روز به روز بیشتر می شود و با حضور

    علی محمدی، مدیرعامل جدید فولاد خوزستان، موفقیت های بیشتری نصیب این شرکت شده است. امروز 400 میلیارد تومان پروژه در حوزه های طرح های توسعه ای، زیست محیطی، محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی افتتاح می شود.

    رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به افزایش سرمایه بازار شرکت فولاد خوزستان به 4هزار و500 میلیارد تومان، تصریح کرد: اکنون 2 هزار نفر سهام دار جدید که اغلب حقوقی هستند، به سهامداران این شرکت افزوده شده اند.

    وی ادامه داد: این سهام بنیادی است و نشان دهنده آینده توسعه ای درخشان شرکت و اعتبار بالای آن نزد سهامداران است و موجب بالا رفتن ارزش شرکت در این برهه می شود.

    غریب پور با اشاره به موفقیت های جدید شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: اجرای مطلوب طرح های توسعه ای (فولاد شادگان، گندله و کنسانتره سنگان)، رکورد بالاترین میزان تولید، کیفیت بالا، صادرکننده نمونه استانی و کشوری از جمله این موفقیت هاست.

    وی افزود: اجرای مطلوب فولاد شادگان نقش موثر این شرکت در تنظیم بازار، مسئولیت اجتماعی در برابر سیل های امسال و توجه به مسائل زیست محیطی از دیگر این موفقیت هاست.

    پذیرش مسئولیت فولاد خوزستان برای اجرای کک سازی اروند

    رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری فولاد خوزستان نسبت به طرح کک سازی اروند اتفاق بزرگی است، گفت:
    کک سازی به عنوان ماده اولیه الکترود گرافیتی در صنعت فولاد است و سالانه به ارزش حدود 700 میلیون تا یک میلیارد دلار الکترود وارد می شود.

    وی ادامه داد: کک سازی اروند طرح بسیار مهمی است و از فولاد خوزستان به دلیل پذیرش مسئولیت و نیز همکاری وزارت نفت برای تامین خوراک آن قدردانی می کنم.

    غریب پور خاطرنشان کرد: شرکت فولاد خوزستان با نگاهی ملی به کمک گروه ملی فولاد شتافته و موجب رونق این شرکت شده است.

    وی افزود: توجه به تولید فولاد اکسین و ایجاد ارزش افزوده در آن، اقدامی ارزشمند از سوی فولاد خوزستان است که درکنار نادرجعفر یوسفی، مدیر عامل گروه ملی فولاد در حال تحقق است.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: عزم بالای شرکت فولاد خوزستان در فعالیت های پیش رو موجب رضایت مسئولان استانی و صاحبان سهام شده است.
    وی ادامه داد: این روند نشان دهنده هماهنگی و انسجام مناسب کارکنان در انجام فعالیت ها است.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر