یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن صادرات ، برنامه سال جاری شرکت

صادرات موفقیت آمیز ذوب آهن اصفهان طبق برنامه

عصر معدن- ذوب آهن اصفهان که در سال گذشته نزدیک به ۵۰ درصد محصولات خود را صادر کرد و عنوان صادر کننده ممتاز کشور را از آن خود کرد، در سال جاری نیز علی رغم تحریم های ظالمانه که صنعت فولاد کشور را نیز نشانه گرفت ، صادرات این شرکت طبق برنامه در حال انجام است و امید می رود که تا پایان سال از رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن عبور کند .;

صادرات موفقیت آمیز ذوب آهن اصفهان طبق برنامه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بهزاد کرمی مدیر فروش خارجی ذوب آهن اصفهان درخصوص عملکرد صادراتی این شرکت در4 ماهه ابتدای سال جاری گفت: با وجود تمامی تنگناها و مشکلات موجود در شرایط تحریم ذوب آهن اصفهان موفق به صادرات حداقل ماهانه 100 هزار تن انواع محصولات فولادی شده است که این حجم صادرات در برگیرنده بازارهای جدید صادراتی مانند غنا و توسعه در حوزه CISو کشورهای آسیای جنوب شرقی است. ضمن اینکه صادرات محصولات فرعی مازاد بر  نیازهای داخلی کشور هم در حال حاضر انجام می شود.

    وی ، کیفیت محصولات این شرکت را یکی از عوامل موثر در موفقیت و افزایش روند صادرات دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان در راستای محقق کردن افزایش سهم صادراتی خود به تمامی کشورها خصوصاً کشورهای اروپایی و برخی کشورهای همسایه که صادرات به آنها مستلزم داشتن گواهینامه CARESاست اقدام و در حال حاضر اولین و تنها صادرکننده ایرانی دارای این گواهینامه است که در این راستا محصولات زیادی مطابق با استاندارد BS تولید و صادر کرده است.

    کرمی به افزایش سهم بازار این شرکت در کشورهای همسایه و منطقه CIS اشاره نمود و افزود : شرکت ذوب آهن اصفهان با تکیه بر کیفیت زبانزد محصولات خود و همت کارگران شرکت  ، تا کنون در شرایط سخت تحریم ها ،  مسیر توسعه صادرات را با موفقیت طی نموده و با توجه به بستر فراهم شده  به این روند صعودی خود با تمام توان در بازارهای جهانی ادامه خواهد داد.

    مدیر فروش خارجی ذوب آهن اصفهان در خصوص برنامه صادراتی این شرکت تا پایان سال 98 گفت: در حال حاضر پس از تلاش های صورت گرفته و با توجه به پیش بینی روند مثبت بازارهای صادراتی برنامه صادرات شرکت حداقل صادرات 55 درصد تولیدات است که این رقم به صورت ماهیانه از 100 هزار تن در ماه به 130 هزار تن میسر است . در هر صورت برنامه صادرات این شرکت حداقل یک میلیون و دویست هزار تن می باشد که با فضل الهی محقق خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر