نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در زاهدان افتتاح شد‎

عصر معدن- نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی سیستان و بلوچستان با حضور معاون منابع طبیعی کشور، رئیس صندوق بیمه و سرمایه گذاری معادن کل کشور، رئیس خانه معدن ایران، مدیر کل سیاستگذاری وزارت صنعت و جمعی از مسئولان استانی در محل نمایشگاه دائمی زاهدان افتتاح شد.;

نخستین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در زاهدان افتتاح شد‎
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایرنا، دبیر برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع وابسته روز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: برای نخستین بار نمایشگاهی در حوزه معدن و صنایع وابسته در سیستان وبلوچستان برپا شد که هدف آن شناسایی پتانسیل های معدنی این استان و بهره وری بهتر از این ظرفیت خدادادی است.
    محدثه رحمانی با بیان اینکه در این مراسم شماری از مدیران کشوری و استانی و کارشناسان حوزه معدن حضور داشتند افزود: مدیر کل منابع طبیعی کشور، رئیس خانه معدن ایران، مدیر کل سیاست گذاری وزارت صمت، رئیس و اعضای شورای عالی معادن کشور، مدیر عامل و نائب رئیس شرکت توسعه تجارت زندگی برای معرفی نخستین ترمینال مکانیزه سبز مواد معدنی در بندر چابهار، دبیر کمیسیون علمی تحقیقاتی و فناوری هیات دولت، دبیر امور زیر بنایی سازمان صمت و محیط زیست حضور داشتند.
    وی تصریح کرد: شرکت های داخلی و خارجی زیادی از جمله شرکت مس ایران، شرکت طرح و تولید مواد معدنی، شرکت ایمیدرو و سایر شرکت های معتبر در حوزه معدن در این نمایشگاه شرکت دارند.
    دبیر برگزاری نمایشگاه معدن و صنایع وابسته خاطر نشان کرد: برگزاری 2 پنل تخصصی از برنامه های این نمایشگاه است که در پنل اول فعال سازی و احیاء معادن کوچک مقیاس در سطح سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد و در پنل دوم بحث لجستیک و کسب و کار نوین معدنی مطرح است.
    وی افزود: این نمایشگاه از 23 تا 25 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان واقع در خیابان دانشگاه برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر