تولید نیکل در فیلیپین اوج می‌گیرد

عصر معدن- انتظار می رود که روند نزولی تولید نیکل در فیلیپین طی سال های اخیر متوقف شده و در سال ۲۰۱۹ این کشور شاهد رشد تولید باشد.;

تولید نیکل در فیلیپین اوج می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، پیش بینی می شود پس از سال ها روند نزولی ناشی از مشکلات تولید، در سال 2019 تولید نیکل فیلیپین بهبود یافته و چشم انداز مثبتی برای تولید جهانی این محصول در سال جاری میلادی ایجاد کند.

    فیلیپین یکی از بزرگترین عرضه کنندگان سنگ نیکل دنیا و همچنین در میان برترین تولیدکنندگان مس و طلا در جهان قرار دارد. اگرچه کمتر از یک درصد اقتصاد این کشور را بخش معدن تشکیل می دهد.

    بنا برتحقیقات موسسه فیچ سولوشنزFitch Solutions، به احتمال زیاد تولید معادن نیکل در فیلیپین در سال 2019 افزایش خواهد یافت زیرا طی ماه های آینده عملیات های متوقف شده استخراج معادن مجوز شروع به کار مجدد خود را دریافت خواهند کرد.

    این موسسه پیش بینی می کند تولید نیکل فیلیپین طی سال های 2019 تا 2028 متوسط رشد سالانه 1.7 درصد را شاهد خواهد بود.

    کاهش جزئی تولید جهانی نیکل تا سال 2027

    همچنین پیش بینی می شود کاهش جهانی تولید این ماده معدنی در بازه زمانی سال 2018 میلادی تا 2027 میلادی با میانگین نرخ رشد سالانه 3.5 درصد با کاهش جزیی نسبت به میانگین رشد 3.7 درصد در بازه زمانی 2008 میلادی تا 2017 میلادی همراه باشد.

    به گفته این موسسه، انتظار می رود تولید جهانی این ماده معدنی تا سال 2027 به 2میلیون و 900هزار تن در سال افزایش یابد. اندونزی در سال 2017 با پشت سر گذاشتن فیلیپین به عنوان نخستین تولید کننده نیکل در جهان به ثبت رسید که توانست در سال 2018 نیز این جایگاه را حفظ کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر