آیا وضعیت معادن با تسلا و اپل بهبود می یابد؟

عصر معدن- گفته می شود که الون مسک ، مدیرعامل تسلا ، این شرکت را برای فعالیت و به کارگیری معدن در نظر گرفته است تا کنترل بیشتری روی زنجیره تأمین خود و مقیاس پذیری مواد اولیه برای کار برقی و کار باتری مورد نیازش داشته باشد.;

آیا وضعیت معادن با تسلا و اپل بهبود می یابد؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، حال باید دید که با توجه به کمبودهای مورد انتظار جهانی در مؤلفه های اصلی در آینده، آیا شرکت های فناوری مانند تسلا و اپل در پروژه های معدن خود شرکت خواهند کرد یا باید در زمینه نظارت و همکاری بهتر با شرکای معدن سرمایه گذاری کنند؟
    با افزایش تقاضا، سپرده‌ها کاهش یافته و فشار برای اثبات پایداری قطعات افزایش پیدا می کند، شرکت های فناوری باید امنیت و اعتبار محیطی جنبه های کلیدی مانند طلا و نیکل را تضمین کنند. همچنین به منظور مدیریت واقعی زنجیره های تأمین، شرکت های فناوری باید درگیر معدن شوند.
    براساس گزارش اخیر مک کینزی ، پیش بینی می شود حدود 1.8 بیلیون نفر "تا سال 2025 به طبقه مصرف کننده جهانی که 75درصد افزایش نسبت به سال 2010 داشته است بپیوندد که شامل فلزات و مواد معدنی شامل مس ، نیکل ، کبالت و لیتیوم است.
    با این حال، برای شرکت‌هایی که حقیقتا از این رشد سود می‌برند، باید انتظارات تغییر مصرف کنندگان را برآورده کنند. یک نظرسنجی که توسط فوربس در سال 2018 تکمیل شد نشان داد که 88 درصد از مصرف کنندگان دوست خواهند داشت تا از نظر محیطی دوستانه و اخلاقی باشند. به این ترتیب، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای شروع به تحقیق در مورد پایداری و تامین زنجیره می‌کنند.
    زنجیره تامین برای حفظ پایداری ضروری است ، زیرا تعدادی از شرکت های بزرگ به ضرر آنها پی بردند. یکی از مشهورترین نمونه های آن غول فناوری اپل است که به اتهام کار کودکان و آسیب های زیست محیطی برمی گردد. جای تعجب نیست که در سال های اخیر این شرکت به دنبال روش های مختلفی با پاکسازی و همکاری با تامین کنندگان برای استفاده بیشتر از انرژی تجدیدپذیر ، کار به سمت زنجیره تأمین حلقه بسته و تغییر در طراحی برای کاهش مصرف خود همکاری کرده است. جنبه های کلیدی مانند آلومینیوم؛ به عنوان مثال ، محفظه های iPad Pro اکنون به 73٪ کمتر آلومینیوم احتیاج دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر