رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد هستیم

عصر معدن- در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به استان کرمان جلسه ای با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند ، اژدری فرماندار راور، سالاری فرماندار کوهبنان و مرتاض مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان برگزار شد.;

آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه ابتدا محمدرضا پور ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و زحمات بی دریغ مدیرعامل جهت رفع مشکلات بازنشستگان و معادن زغال سنگ کرمان عنوان داشت : الحمد الله با مدیریت جدید شرکت معادن زغال سنگ کرمان شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در این شرکت هستیم.
    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: با تمام توان پیگیر رفع سایر مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ بوده و  آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد خواهیم بود.
    امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عسکری ، اصلی ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی رانیروی انسانی کار آمد دانسته و خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد .
    فرمانداران حاضر در این جلسه نیز گزارشی از فعالیت های شهرستان تحت پوشش خویش در زمینه معادن پرداختند.
    مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد  ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و فرمانداران به جهت حضور در این جلسه عنوان کرد:هدف اصلی ما خدمت صادقانه به قشر کارگر و شکوفایی معادن و به حول و قوه الهی در صورت امکان اشتغال جدید خواهد بود.

    عسکری همکاری نمایندگان و فرمانداران را اصلی ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ کرمان دانسته واز این همدلی و اتحاد بوجود آمده تقدیر و تشکر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر