ذوب آهن اصفهان و دانشگاه اصفهان تفاهم‌نامه علمی ، پژوهشی و آموزشی امضا کردند

عصر معدن- طی نشستی با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصهفان و دکتر هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان که ۲۱ بهمن ماه در این دانشگاه برگزار شد، تفاهم نامه همکاری بین این دوسازمان امضاء و مبادله گردید .;

ذوب آهن اصفهان و دانشگاه اصفهان تفاهم‌نامه علمی ، پژوهشی و آموزشی امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» منصوریزدی زاده در این نشست با بیان اینکه همکاری های ذوب آهن و دانشگاه اصفهان پیش از تبادل تفاهم نامه به ویژه در دو زمینه آب و معدن آغاز شده است گفت : بودجه تحقیقاتی ذوب آهن اصفهان نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است و در صورت اثر بخش بودن این پروژه های تحقیقاتی ، هیچ گونه محدودیتی در اجرای پروژه های بیشتر نخواهیم داشت.

    وی افزود : این دو سازمان ، پیشینه و قدمت بسیاری در این منطقه دارند و به دلیل جامعیت فعالیت ها ، از اشتراکات بسیاری نیز برخوردارند و لذا زمینه همکاری های متقابل فراهم است .

    مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به افتتاح دفتر مشترک همکاری این شرکت با دانشگاه آزاد ، از اعتقاد راسخ ذوب آهن به توسعه همکاری با دانشگاه ها خبر داد و ابراز امیدواری نمود که این تفاهم نامه ، نتایج و پیامدهای مثبت و ارزنده ای به همراه داشته باشد .

    هوشنگ طالبی رئیس دانشگاه اصفهان نیز گفت : دانشگاه های نسل چهارم محدود به کلاس های درس نیستند و ارتباط گسترده ای باجامعه و نیازهای آن دارند . با توجه به اینکه صنعت ، بخش بزرگی از جامعه اصفهان را تشکیل می دهد لذا این دانشگاه باید ارتباط خود را با بخش صنعت بیش از گذشته توسعه بخشد .

    وی، ذوب آهن اصفهان را یکی از ریشه دارترین صنایع کشور دانست و گفت : هنگامی که این مجتمع عظیم صنعتی تاسیس شد ، زندگی بسیاری از مردم به آن وابستگی پیدا کرد و تا کنون این اثر گذاری ادامه دارد و تاثیرات مثبت آن در صنعت کشور قابل مشاهده است .

    رئیس دانشگاه اصفهان از گرایش مدیریت فعلی ذوب آهن اصفهان به توسعه ارتباط با دانشگاه قدردانی نمود و گفت : امیدوارم بتوانیم در عملیاتی کردن این تفاهم نامه موفق باشیم و اعتماد بخش صنعت را بیش از گذشته جلب نماییم .

    وی، مزیت اصلی دانشگاه اصفهان را جامعیت آن دانست و گفت : این دانشگاه علاوه بر مباحث فنی در بحث علوم انسانی نیز از جایگاه خوبی برخوردار است و با 16 هزار دانشجو ، 7 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی و 650 عضو هیات علمی پتانسیل خوبی برای ارتباط با صنعت دارد .

    همچنین در این نشست یک سندهمکاری نیز بین دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان و ذوب آهن توسط مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن و دکتر محمد رضا عابدی رئیس دانشکده مذکور امضاء گردید .

    مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه ، مهندس شیرین پرور مدیر تحقیق و توسعه و دکتر امینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن و همچنین دکتر رسول رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه اصفهان در این نشست حضور داشتند و در خصوص اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه و فعالیت های مشترک ذوب آهن اصفهان و دانشگاه اصفهان سخن گفتند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر