فولاد مبارکه میزبان گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور

عصر معدن- مدیــــــران عامـــــل شرکــــت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور طی دو روز در محل برگزاری همایش‌های فولاد مبارکه گرد هم آمــــدند و درخصـــوص رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی و تولیدکنندگان و همچنین تحقق هرچه بیشتر اهداف سال رونق تولیــــــد در حوزۀ شهـــرک‌های صنعتی کشور تبادل‌نظر کردند.;

فولاد مبارکه میزبان گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در جریان برگزاری این مراسم، صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد گفت: بیش از 850 شهرک و ناحیۀ صنعتی در کشور وجود دارد. در این مجموعه‌های صنعتی 450 شهرک صنعتی و 400 ناحیۀ صنعتی و بیش از 45 هزار واحد تولیدی مشغول به فعالیت‌اند.

    وی ضمن قدردانی از حمایت فولاد مبارکه در برگزاری این گردهمایی و با اشاره به این‌که فولاد مبارکه یکی از واحد بزرگ کشور است و نقش مهمی در توسعۀ زیرساخت‌های صنعت دارد گفت: کمتر صنعتی است که از محصولات فولاد مبارکه در چرخۀ تولید خود استفاده نکند.
    معاون وزیر صمت ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه به‌دلیل کیفیت محصول و فناوری مورداستفاده به یک برند خوب در بازارهای صادراتی تبدیل شده و کارخانه‌ای است که زنجیرۀ کامل تولید فولاد را در اختیار دارد.

    صالحی‌نیا گفت: بسیاری از صنعتگران کشور به‌خوبی با استفاده از محصولات فولاد مبارکه تغذیه و تقویت می‌شوند و محصولات این شرکت را به محصول نهایی و با ارزش‌افزودۀ بالاتر تبدیل می‌کنند.

    وی با اشاره به نقش توسعه‌های فولاد مبارکه در توسعۀ دانش فنی و ارتقای ظرفیت فولاد کشور گفت: در مجموعۀ فولاد مبارکه گسترۀ بسیار بزرگی از خدمات نرم‌افزاری خدمات برق، الکترونیک و مکانیک وجود دارد و با به‌کارگیری مجموعۀ این دانش‌ها، کشور هر روز به توانمندی تولید محصولات جدیدی دست می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر