ذوب آهن اصفهان با سه اثر تألیفی به دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران می آید

عصر معدن- ذوب آهن اصفهان با کتاب دو جلدی زبان ذوب که حاوی گفتگو در باب ۵۰ سال حیات شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان است و دو ویژه نامه تحت عناوین (دستاوردها و نیازهای بومی سازی) و (بیست و سوم دی ماه روز آهن و فولاد و سالروز امضای قرارداد تاسیس ذوب آهن اصفهان) در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران همچون سال گذشته حضور فعال دارد.;

ذوب آهن اصفهان با سه اثر تألیفی به دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، این آثار با حضور دکتر رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، دکتر غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو ، مهندس یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران شرکت های معدنی و فولادی در نمایشگاه بومی سازی زنجیره فولاد در دومین جشنواره ملی فولاد ایران رونمایی می شود.
    کتاب زبان ذوب که دومین جلد آن در نمایشگاه ملی فولاد ایران رونمایی می شود،تاریخ شفاهی ذوب آهن اصفهان است که از طریق گفتگو با پیشکسوتان و بزرگان این مجتمع عظیم صنعتی و صنعت فولاد کشور تدوین شده است. این کتاب دو جلدی،شامل بیش از 150 مصاحبه با پیشکسوتان صنعت فولاد کشور و کتاب سیمای سالیان نیز مستند تصویری فعالیت های شرکت و تجهیزات آن است.
    ویژه نامه بومی سازی ذوب آهن اصفهان مجموعه کاملی از دستاوردها و نیازهای بومی سازی این شرکت در قریب به 200 صفحه و در ویژه نامه 23 دیماه نیز به تاسیس ذوب آهن اصفهان و به تبع آن شکل گیری صنعت فولاد کشور با تولید محتوای متنوع پرداخته شده است. 
    شایان ذکر است اولین شماره نشریه داخلی ذوب آهن اصفهان در دی ماه 1350 منتشر شد و اولین شماره هفته نامه داخلی این شرکت تحت عنوان آتشکار که نام آن از سخت ترین شغل این کارخانه عظیم انتخاب شده در سال 1373 منتشر شده است. ماهنامه تخصصی فولاد که سابقه 46 ساله دارد به دانش و مباحث تخصصی صنعت فولاد می پردازد و فصل نامه پیک خانواده نیز از دیگر محصولات انتشاراتی روابط عمومی این شرکت است که با افتخار برای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان و مطابق با نیاز سنجی های علمی منتشر می گردد. 
    شایان ذکر است دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از بیست سوم تا بیست و ششم دی ماه در محل برج میلاد تهران با حضور خانواده بزرگ صنعت فولاد کشور برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر