عرضه هایی که در بورس کالا در راهند

عصر معدن- بورس کالای ایران از پذیرش ۹ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی خبر داد. به نظر می‌رسد با پذیرش‌های صورت گرفته، عرضه های جدید بورس کالا در راهند.;

عرضه هایی که در بورس کالا در راهند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از کالاخبر ، براساس اطلاعیه مدیریت پذیرش بورس کالای ایران، 4 کالای کنسانتره سنگ آهن، شمش فولادی، میلگرد فولادی و شمش طلا متعلق به 4 شرکت برای عرضه در بازار اصلی پذیرش شد.

    پذیرش کالاها و محصول های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتاد و چهارمین جلسه کمیته عرضه در 16 اسفند به تصویب رسید.

    به این ترتیب، کنسانتره سنگ آهن شرکت تامین کانی ایرانیان و شمش فولادی صنایع آهن و فولاد تیام اسپادانا راهی بازار اصلی بورس کالای ایران می شوند.

    همچنین 420 هزار تن میلگرد فولادی شرکت فولاد آذربایجان که عرضه کننده آهن شرکت بازرگانی آریا استیل زرین در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شدند.

    علاوه بر این، 8 کیلوگرم شمش طلا شرکت Argor-Heraeus SA کشور سوئیس که عرضه کننده آن شرکت توسعه تجارت آفاق زرین هستند برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.

    کالای کدام شرکت ها به بازار فرعی راه یافت؟
    مدیریت پذیرش بورس کالای ایران همچنین از پذیرش شمش فولاد آلیاژی، میلگرد آلیاژی، نرمال پارافین، مونوکلرواستیک اسید وهیپوکلریت کلسیم متعلق به 3 شرکت در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

    پذیرش کالاهای مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و هفتاد و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ 16 اسفند به تصویب رسید.

    به این ترتیب یک‌هزار و 920 تن هیپوکلریت کلسیم و هزار و 400 تن مونوکلرواستیک اسید (MCA) شرکت نیرو کلر راهی بازار فرعی بورس کالا می شود.

    همچنین 25 هزار تن نرمال پارافین شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در بازار فرعی پذیرش شد.

    علاوه بر این 40 هزار تن میلگرد آلیاژی و 24 هزار تن شمش فولاد آلیاژی شرکت فولاد آلیاژی برای عرضه در بازار فرعی آماده می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر