در نشست غریب پور با اعضای شورای فرهنگی ایمیدرو مطرح شد

افزایش بهره وری کارکنان با رویکرد ارتقای امور فرهنگی

عصر معدن- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ارتقای بهره وری کارکنان ایمیدرو با هدف افزایش کارایی و اثربخشی این سازمان مورد توجه بوده و در این زمینه ارتقای برنامه های فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.;

افزایش بهره وری کارکنان با رویکرد ارتقای امور فرهنگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور که در نشست با اعضای شورای فرهنگی این سازمان سخن می گفت، افزود: یکی از عوامل موثر در اثربخش بودن و تحقق برنامه های راهبردی درون سازمانی، بکارگیری نیروی انسانی متخصص است.

    وی افزود: خوشبختانه ایمیدرو دارای منابع انسانی توانمند است چراکه در این سازمان همواره ارتقای اصول مهمی همچون مهارت، دانش و نگرش در بین کارکنان، مورد توجه بوده است.

    رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن اشاره به ارتقای امور فرهنگی با تعریف برنامه های جدید در سازمان توسعه و نوسازی معاون و صنایع معدنی ایران گفت: امسال بودجه برنامه های فرهنگی ایمیدرو افزایش یافت و امیدوار هستیم اجرای امور فرهنگی در این سازمان، موجب ارتقای بهره وری بیش از پیش شود.

    غریب پور با اشاره به حمایت های هیات عامل این سازمان از شورای امر به معروف و نهی از منکر ایمیدرو گفت: توسعه هدفمند این شورا در دستور قرار گرفته و از هر برنامه ای که در راستای ارایه خدمات بهتر طبق تعالیم دینی و عرفی باشد، حمایت می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر