سرپرست صمت استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

احیای ۳۰۴ واحد راکد صنعتی و معدنی در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

عصر معدن- سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی از احیای ۳۰۴ واحد صنعتی و معدنی در طول استقرار دولت سیزدهم در استان خبر داد.;

احیای ۳۰۴ واحد راکد صنعتی و معدنی در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا نیوز، «صابر پرنیان» سرپرست اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی، ضایعه از دست دادن رئیس جمهور شهید و همراهان صدیقش را سخت و جانکاه دانست و با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه صمت استان تا پایان سال 1402، اظهار کرد: طی این دوران 11243 میلیارد ریال حقوق و دولتی از معادن استان وصول شده است.

    وی تعداد گواهی کشف معدنی صادره را 83 مورد اعلام کرد و افزود: طی سه سال گذشته 148 فقره پروانه اکتشاف معدنی و 155 پروانه بهره‌برداری در استان صادر شده است.

    اداره کل صمت استان آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طی 3 سال استقرار دولت سیزدهم 5562 میلیارد ریال از محل پروانه‌های بهره‌برداری معدنی و 500 میلیارد ریال نیز از محل گواهی کشف معدن سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است.

    وی با اشاره به تعداد پروانه صنفی صادره طی استقرار دولت سیزدهم در استان تاکید کرد: در این بازه زمانی 52 هزار و 658 فقره پروانه صنفی در استان صادر شده است.

    پرنیان با بیان اینکه طی بازه زمانی مذکور 168 هزار و 539 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی در استان انجام شده است، گفت: در این راستا 23 هزار و 795 پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها 47656 میلیارد ریال برآورد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر