افزایش ۴۵ درصدی سودآوری صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی

عصر معدن- صنعت فولاد می‌تواند با بهره‌مندی از فناوری‌های هوش مصنوعی، همه صنایع سنگین را در بهبود پایداری و رقابت در بازار رهبری کند و رویکردی مبتنی بر اکتشاف و بهره‌برداری را رقم بزند به طوری که سودآوری در این صنعت را تا ۴۵ درصد افزایش خواهد داد.;

افزایش ۴۵ درصدی سودآوری صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، نخستین سمپوزیوم انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی با بررسی چالش‌ها، راه‌حل‌ها و فرصت‌ها در صنعت فولاد کشور و سودآوری 45 درصدی در این صنعت در حال برگزاری است.

    این سمپوزیوم با همکاری، نوآوری و تسریع در توسعه راه‌حل‌هایی از طریق هوش مصنوعی در صنعت فولاد با حضور کارشناسان و صنعتگران در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است.

    این سمپوزیوم به بخش‌های مختلف صنعت فولاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی می‌پردازد و منجر به کاهش چشمگیر هزینه‌های تولید در این صنعت و افزایش راندمان تولید می‌شود.

    صنعت فولاد کشور با بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی درصدد است تا بر پیشبرد مرزهای فناوری هوش مصنوعی و کاربردهای آن در صنعت فولاد بپردازد.

    صنعت فولاد می‌تواند با بهره‌مندی از فناوری‌های هوش مصنوعی، همه صنایع سنگین را در بهبود پایداری و رقابت در بازار رهبری کند و رویکردی مبتنی بر اکتشاف و بهره‌برداری را رقم بزند.

    در این همایش کارگاه‌های تخصصی با حضور متخصصان و صنعتگران برگزار می‌شود که در آن به مزایای استفاده از هوش مصنوعی در صنایع فولاد پرداخت، با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید می‌توان بسیاری از فرآیندها را از راه دور کنترل کرده و به روش صنعتی‌سازی مدرن فولاد کمک کرد ضمن اینکه سودآوری در این صنعت را تا 45 درصد افزایش داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر