خطر در کمین انگلیس

عصر معدن- در گزارش اخیر دفتر علم و فناوری انگلیس آمده است در حالیکه انگلیس برای بسیاری از بخش ها به مواد معدنی مهم وارداتی وابسته است، استراتژی خاصی برای عرضه آنها وجود ندارد.;

خطر در کمین انگلیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، با توجه به جنگ های تجاری اخیر و پیامدهای آنها یک فکر نگران کننده برای عرضه وجود دارد که می تواند خطرات احتمالی را به همراه داشته باشد.
    این دفتر نوشت، ما همچنین به وضعیت معدنکاری در آمازون، مشخصات کشورها و بازیکنان درگیر در آمازون نگاه می‌کنیم و در دنیایی که استخراج زغال‌سنگ بطور فزاینده‌ای در حال خروج از انرژی‌های تجدید پذیر است، استخراج زغال‌سنگ و سایر مواد معدنی در لهستان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
    همچنین پویایی بازار و چشم انداز آینده نیکل ، اندازه گیری اکتشاف مواد معدنی در آفریقای جنوبی را ارزیابی می کنیم و می دانیم که آیا بزرگترین پروژه معدن انگلیس محکوم است.
    بعلاوه پس از گزارشی که نشان می دهد استرالیا به تنهایی می تواند 32 میلیارد دلار ارزش و 265،000 شغل را از دست بدهد اگر زنجیره تأمین برای برآورده کردن خواسته های آینده رشد نکند، می پرسیم آیا زنجیره تأمین جهانی برای اتوماسیون آماده شده است؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر