LME استفاده از کودکان کار را بررسى مى کند

عصر معدن- LME برای شرکت های کبالت با روابط DRC سخت تر می شود.;

LME استفاده از کودکان کار را بررسى مى کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن»، بورس اوراق بهادار لندن (LME)، بزرگترین بازار جهان برای فلزات صنعتی، اقدامات لازم را برای اطمینان از این که مبادله کبالت با استفاده از کار کودک، به ویژه در جمهوری دموکراتیک کنگو معدن می شود، تقویت می کند.
    در گزارش مالی تایمز آمده است، LME از سال آینده، تمام شرکت هایی را که 25 درصد از فلزات خود را از معادن کوچک در DRC دریافت می کنند، مورد بررسی قرار می دهد.
    این تصمیم پس از چندین گزارش منتشر شده در سال گذشته می گوید  افراد زیر سن قانونی برای بهره برداری از مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرند که در ساخت باتری هایی که قدرت وسایل نقلیه الکتریکی (EV) و وسایل پیشرفته ای دارند استفاده می شود.
    این نیز پس از اعضای پلتفرم تجاری قرن است که در تابستان گذشته درباره شرکت های مشکوک که به مبادله پیوستند، نگرانی های خود را مطرح کرد. بر اساس گزارش بریتانیایی، نگرانیها بیشتر بر روی یک شرکت چینی به نام Yantai Cash Industrial متمرکز شده است که اولین بار در سه ماهه سوم سال 2017 در LME ظاهر شد.
    شواهد کافی وجود دارد که کبالت هایئی که افراد زیر سن قانونی وارد می کنند وارد زنجیره های عرضه برخی از بزرگترین برندهای جهان می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر