نماینده کرمان:

دولت به وضعیت کارگران معدن توجه کند

عصر معدن- نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کارگرانی که در عمق ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری زمین و در شرایط سخت اقتصادی مشغول رونق چرخ تولید هستند این استحقاق را دارند که از وضعیت مناسب معیشتی و بهداشتی و بیمه‌ای مناسبی برخوردار باشند.;

دولت به وضعیت کارگران معدن توجه کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایسنا، محمد مهدی زاهدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: قریب 10 روز است که کارگران معادن راور، زرند و کوهبنان به علت شرایط بد کاری اعتراضاتی را داشته‌اند. از مسئولان امر انتظار داریم که با سعه صدر تمام هم و غم خویش را برای رفع نگرانی‌های این طبقه محروم به کار گیرند. کارگرانی که در عمق 200 تا 300 متری زمین و در شرایط سخت اقتصادی مشغول رونق چرخ تولید هستند این استحقاق را دارند که از وضعیت مناسب معیشتی و بهداشتی و بیمه‌ای مناسبی برخوردار باشند.

    وی در ادامه با اشاره به وضعیت بازنشستگان بازنشستگان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه نسبت به هم‌طرازی حقوق آنان تأکید شده ولی هنوز هیچ اقدامی توسط دولت دراین خصوص انجام نگرفته است.

    نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه رفتار رئیس جمهور در عزل وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: آیا این روش تدبیر دولت است؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر