تاثیر تعرفه های امریکا بر تقاضای مواد خام

عصر معدن- به گفته ریوتینتو، تلاش‌های محرک چین برای جلوگیری از کاهش رشد اقتصادی و به حداقل رساندن تاثیر تعرفه‌های آمریکا ، از تقاضای مواد خام حمایت می‌کند.;

تاثیر تعرفه های امریکا بر تقاضای مواد خام
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مدیر عامل شرکت چینی در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ، گفت: "دستگاه چینی هنوز به خوبی کار می کند."
    چین از صدور اوراق‌قرضه محلی به منظور تامین مالی جاده‌ها، خانه‌ها و دیگر توسعه زیرساخت‌ها ، در حالی که کاهش‌های مالیاتی و دیگر اقدامات محرک مالی در میان تلاش‌ها برای افزایش رشد اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، جهش داشته‌است. داده‌های منتشر شده در هفته گذشته نشان می‌دهند که تاثیر آن هنوز به حداقل نرسیده است و سرمایه‌گذاری زیر ساخت‌ها از اوایل سال 2014 به پایین‌ترین رشد خود رسیده‌است.
    Jacques این ماه یک هیات نمایندگی 60 نفره ریو را در تور یک هفته ای از مشتریان، تامین کنندگان و شرکای خود در چین رهبری کرد که در آن تولید کننده 44 درصد از درآمد خود را دریافت می کند.
    او در مصاحبه خود در حاشیه کنفرانس بین‌المللی معدن و منابع در ملبورن گفت: " دولت چین پول بیشتری را به سیستم وارد می‌کند و زیرساخت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد."
    Paul Bloxham، اقتصاددان برجسته استرالیا در شرکت Holdings Holdings Plc، در یک مصاحبه تلویزیونی جداگانه گفت: اگر این نتیجه افزایش تقاضای داخلی در چین، بزرگ‌ترین مصرف‌کننده مواد خام باشد ، تنش‌های تجاری می‌تواند منجر به افزایش تولید کنندگان کالاها شود. او گفت که با این وجود، عدم اطمینان در مورد چشم‌انداز وجود دارد به دلیل این خطر که تعرفه‌ها می‌تواند رشد جهانی را کاهش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر