مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد:

ایمپاسکو از پژوهش‌های کاربردی حمایت می‌کند

عصر معدن- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایرانبا بیان این مطلب گفت: ایمپاسکو از دو سال گذشته موضوع استارتاپ‌ها را دنبال کرده و کافه معدن نمونه بارز این پیگیری است.;

ایمپاسکو از پژوهش‌های کاربردی حمایت می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» وجیه‌ الله جعفری در ادامه افزود: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیازمند ایده‌های نو و ارزش آفرین است و در این راستا افرادی که می‌توانند بین صنعت و دانشگاه ارتباط برقرار کنند با ارایه ایده‌های خود این نیاز را برطرف خواهند کرد تا یک همگرایی در بخش معدن و صنایع معدنی برقرار شود.

    جعفری ادامه داد: باید دانشجو و دانشگاه جهت نظارت بر انجام کار، به صنعت لینک شوند و اگر لازم بود دانش خود را به روز کنند. این ارتباط در قالب حقوقی و مالی، اگر به صورت مستمر تعریف شود می‌تواند زنجیره را بیشتر به هم وصل کند تا زمینه لام جهت پژوهش بین دانشگاه و شرکت‌هایی که به آن نیاز دارند را فراهم کنند.

    وی ادامه داد: یکی از پروژه هایی که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، نفلین سینیت کلیبر می باشد که سال گذشته کلنگ این طرح با هدف تولید 45 هزار تن نفلین سینیت در فاز اول زده شد.

    مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به پهنه‌های اکتشافی واگذار شده به ایمپاسکو اشاره کرد و افزود: عملیات اکتشافی بر روی پهنه‌های قبلی تحت اختیار شرکت تمام و امسال یک سری پهنه‌های جدید نزدیک به 70 هزار کیلومتر به ایمپاسکو واگذار شد که در این راستا مشاوران انتخاب و در بازه زمانی مشخص شده کار را به اتمام خواهیم رساند و آنومالی‌های اکتشاف شده را معرفی خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر