تحقق تولید بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار تن محصول اسلب در شرکت فولاد هرمزگان در سال ۹۸

عصر معدن- فرزاد ارزانی مدیر عامل فولاد هرمزگان گفت: این شرکت تحقق تولید ۱۴۶۰۱۰۶ تن محصول اسلب در این شرکت را در سال ۹۸ تبریک و آن را نشان از شایستگی و توانایی فولاد هرمزگان در عرصه فولاد کشور و نتیجه همت و تلاش کلیه کارکنان عملیاتی و ستادی عنوان کرد.;

تحقق تولید بیش از یک میلیون و ۴۶۰ هزار تن محصول اسلب در شرکت فولاد هرمزگان در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایلنا، ارزانی در تشریح این موفقیت گفت: نمودار تولید اسلب در فولاد هرمزگان طی سه سال گذشته صعودی بوده به نحوی که در سال 96 با برنامه ریزی دقیق ، ترسیم نقشه استراتژی شرکت و هدف گذاری، تولید شرکت از 1141147 تن در سال 95 با رشدی 23.5 درصدی به 1،408،244 تن تختال رسید.

    وی در ادامه گفت : سال 97 با برنامه ریزی دقیق در راستای تحقق اهداف استراتژیک شرکت رکورد سالیانه تولید 1،440،898 تن تختال به ثبت رسید که رشد 2.3 درصدی نسبت به سال 96 را نشان می‌دهد.

    ‎ارزانی در ادامه این چنین گفت: سال 98 اما شرایط بسیار پیچیده تر از گذشته بود . تحریم های آمریکا مستقیما صنعت فولاد را نشانه گرفت .به لطف خداوند و نقشه راه قراردادن بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی و رونق تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان و با تکیه بر توان داخل شرکت توانست بسیاری از نیازهای خود را تامین نماید و با تولید 1،460،106 تن تختال در سال 98 رشد 1.3 درصدی در تولید تختال را نسبت به سال 97 رقم بزند.

    ‎. وی با اشاره به عملکرد بسیار مطلوب همه واحدهای ستادی و عملیاتی در سال 98 گفت: در حوزه تناژ فروش نسبت به سال 97، در بخش صادرات رشد 40 درصدی و در مجموع فروش داخلی و صادراتی به رشد 13 درصدی دست یافتیم.

    رشد درامد فروش در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 64 در صد افزایش داشته است.

    ‎مدیر عامل فولاد هرمزگان در پایان از کلیه همکاران خود در فولاد هرمزگان در تمامی بخش‌ها و قسمت‌ها تشکر کرد و گفت: ضروری است عزم و اراده خود را بر این استوار نمائیم که نتیجه مطلوب و نهایی را از این ظرفیت سازی و تولید بسیار خوبی که صورت پذیرفته است در قالب سودآوری که اصلی ترین رکن شرکت است محقق سازیم و این موضوع زمانی قابل حصول است که کلیه همکاران در حوزه های کاری خود نسبت به مدیریت هزینه ها و کنترل و پایش مستمر آن با سرلوحه قرار دادن رعایت موارد ایمنی و انجام کار بصورت ایمن و بر اساس گردش کارها و دستور العملها اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر