رشد ۱۲ درصدی صادرات واحدهای بزرگ فولادی در سال ۱۴۰۰

عصر معدن- واحدهای بزرگ فولادی کشور در سال ۱۴۰۰ با صادرات هفت میلیون و ۷۷۷ هزار و ۶۱ تنی، رشد ۱۲ درصدی در مقایسه با سال ۹۹ ثبت کردند.;

رشد ۱۲ درصدی صادرات واحدهای بزرگ فولادی در سال ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از ایرنا، بیشترین میزان صادرات در سالی که گذشت متعلق به شرکت فولاد خوزستان با 2 میلیون و 51 هزار و 800 تن بود و صادرات بلوم، بیلت و اسلب این فولادساز در هم‌سنجی با سال 99 رشد 37 درصدی داشته است.

    پس از آن شرکت فولاد مبارکه اصفهان با یک میلیون و 260 هزار و 18 تن و ثبت رشد یک درصدی و ذوب آهن اصفهان با یک میلیون و 116 هزار و 583 تن و رشد 16 درصدی، در مکان‌های دوم و سوم بیشترین میزان صادرات شرکت‌ها قرار گرفتند.

    همچنین شرکت‌های بزرگ فولاد ساز کشور اسفند ماه پارسال موفق به صادرات یک میلیون و 135 هزار و 183 تن انواع محصولات فولادی شدند که حاکی از رشد 33 درصدی در مقایسه با اسفندماه 99 است.

    تیرآهن، میلگرد، کلاف، شمش چدن، شمش کالایی، ورق گرم، ورق سرد، ورق قلع‌اندود، کلاف گرم، کلاف قلع‌اندود، کلاف رنگی، تختال و بار، کلاف رنگی، کلاف و ورق گالوانیزه، بلوم، بیلت، اسلب، انواع مقاطع آلیاژی- مهندسی، آهن اسفنجی و بریکت گرم، از جمله محصولات صادر شده شرکت‌ها در این مدت بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر