عزم راسخ شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در راستای تحقق شعار امسال

سال رونق تولید همراه با رکورد تولید

عصر معدن- مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری گفت: پرسنل پرتلاش واحد احیاء مستقیم با تولید ۶۵۰۵۱ تن آهن اسفنجی، اولین گام را در سال رونق تولید محکم تر از همیشه برداشتند.;

سال رونق تولید همراه با رکورد تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محمود ارباب زاده با اعلام این خبر افزود آخرین رکورد تولید شرکت در آذرماه سال 97 به میزان 64073 تن به ثبت رسیده بود ایشان از حمایت های سهامداران شرکت خصوصاً مدیرعامل محترم فولاد مبارکه در تامین گندله مورد نیاز کارخانه و همچنین منابع مالی جهت تسریع در انجام فعالیت های مربوط به پروژه های واحد فولاد سازی و تامین آب از طریق پساب قدردانی نمود و امید است با تداوم این فعالیت ها در سال 98 شرکت به کلیه اهداف خود دستیابد.

    جمشید علی بابایی مدیر واحد عملیات ابراز امیدواری کرد: با عزم راسخ و همکاری خوب مجموعه کارکنان شرکت فولاد سفیددشت و تامین به موقع و پایدار مواد اولیه، آب و تجهیزات یدکی می توانیم برنامه تولید سال 98 را بطور کامل محقق کنیم. وی در پایان از حمایتهای مدیر عامل و تلاش پرسنل شرکت قدردانی کرد.

    لازم به ذکر است شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با مشارکت فولاد مبارکه و سازمان ایمیدرو در آبان ماه سال 95 فاز اول واحد احیاء مستقیم را راه اندازی نمود و در حال حاضر فاز دوم پروژه فولاد سازی با پیشرفت بالای 75 درصد در حال ساخت و تکمیل  است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر