مدیرعامل فولاد خوزستان:

تامین و ارسال مستمر مواد اولیه، نشان از عملکرد رو به رشد فولاد لجستیک است

عصر معدن- علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در بازدید از شرکت فولاد لجستیک، تامین و ارسال مستمر مواد اولیه نظیر سنگ آهن و کنسانتره برای گروه فولاد خوزستان را نشان از عملکرد رو به رشد شرکت فولاد لجستیک دانست.;

تامین و ارسال مستمر مواد اولیه، نشان از عملکرد رو به رشد فولاد لجستیک است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، مدیرعامل فولاد خوزستان با همراهی محمد نادری معاون خرید و جمعی از مسئولان، شنبه 13 مهرماه 98 با کارکنان شرکت‌ فولاد لجستیک دیدار داشت.
    در آغاز این دیدار جواد صادقی مجد مدیرعامل فولاد لجستیک گزارش جامعی از عملکرد این شرکت در نیمه نخست سال 1398 و روند فعالیت های دو سالانه لجستیکی و زنجیره تامین مواد اولیه فولاد خوزستان ارائه کرد.
    علی محمدی مدیر عامل فولاد خوزستان روند رو به رشد عملکرد شرکت فولاد لجستیک در حمل و نقل مواد اولیه را مثبت ارزیابی کرد.
    محمدی در این دیدار ضمن ملاقات با کارکنان تلاشگر این شرکت با ارائه رهنمود از زحمات آنان تشکر کرد.
    وی مهم‌ ترین دلیل موفقیت مجموعه فولاد لجستیک را تعهد مدیریت و کارکنان این شرکت به اهداف تدوین شده گروه فولاد خوزستان بر شمرد.
    در پایان این دیدار، مدیرعامل فولاد لجستیک به نمایندگی از کارکنان این شرکت با اهدای نشان "سیمرغ زرین" از حضور و راهبری علی محمدی مدیر عامل فولاد خوزستان تقدیر کرد.
    گفتنی است، هدف از تشکیل شرکت فولاد لجستیک، حمل و نقل مواد اولیه و تامین سنگ آهن و کنسانتره از معدن برای گروه فولاد خوزستان و همچنین ارسال محصولات به خارج از کشور است و این حمل و نقل در حال حاضر بصورت ریلی، جاده ای و دریا صورت می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر