معاون حوزه بازرگانی ذوب آهن اصفهان:

کلیه فرآیندها در ذوب آهن مورد بازبینی قرار گرفته است

عصر معدن- شرکت ذوب آهن اصفهان از جمله شرکت هایی است که با ترکیب جدید مدیرعامل و هیات مدیره، عملکرد مثبتی را در تولید و فروش به ثبت رساند.;

کلیه فرآیندها در ذوب آهن مورد بازبینی قرار گرفته است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از چیلان، نعمت اله محسنی معاون حوزه  بازرگانی ذوب آهن اصفهان  در این زمینه گفت: ذوب آهن طبق برنامه تولید تنظیم شده که ناشی از برنامه بودجه سال 98 می باشد برنامه تولید 3 میلیون و 60 هزار تن انواع محصولات فولادی را در دستور کار دارد. به گونه ای که علیرغم مسائل مربوط به سیل و مشکلات و محدودیت های حمل و نقل، ذوب آهن در فروردین ماه موفق به تولید 211 هزار تن محصول شد.

    وی افزود: تحقق این میزان تولید به عنوان خواسته اولیه و اولین چرخه، مستلزم فراهم بودن مواد اولیه، متناسب با این حجم از تولیدات است. از اینرو به سمت تامین پایدار مواد اولیه رفتیم و در همین راستا مذاکراتی با تامین کنندگان داخلی و خارجی و معادن مختلف داشتیم. لذا نحوه تامین مواد از منابع مختلف و با روش های پرداختی اعتباری، تهاتری و نیز مشارکت در پروژه ها را بررسی و دنبال خواهیم کرد.

    محسنی خاطرنشان کرد: عملکرد ذوب آهن در فروردین و اردیبهشت و رکوردهایی که به ثبت رسانده نشان می دهد اتفاقات مستمر و پایداری در ذوب آهن در حال وقوع است که ناشی از به ثمر نشستن برنامه های شرکت در تامین پایدار مواد است.

    وی ادامه داد: با توجه به اقدامات مالی که سال گذشته برای ذوب آهن افتاد شاهد خروج از ماده 141 و تهاتر بخشی از بدهی های آن بودیم. از اینرو فضا در بانک ها برای ذوب آهن فضای بهتری شده است. لذا شاهد هستیم که دور تسلسلی که سالیان سال در ذوب آهن رخ داده بود اکنون اصلاح شده و امسال نیز همین روند تداوم خواهد یافت و به سمت تولید بالاتر پیش خواهیم رفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر