بهرام سبحانى اظهار کرد:

فولاد مبارکه در تلاش احیاى "زاینده رود" است

عصر معدن- بهرام سبحانى مدیر عامل پیشین فولاد مبارکه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید این شرکت اظهار کرد: هر آنچه در این ۵ سال به عنوان دستاورد فولاد مبارکه به شمار می آید، حاصل تلاش خالصانه کارکنان زحمتکش فولاد مبارکه بوده و بنده کمترین نقش را داشته ام.;

فولاد مبارکه در تلاش احیاى "زاینده رود" است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرى «عصرمعدن» به نقل از چیلان، وى ادامه داد: کاهش حوادث، بهره وری نیروی کار و دارا بودن نقشه راه از جمله اقدامات فولاد مبارکه طی این سال ها بوده است.

    به گفته سبحانى، فولاد مبارکه با دارا بودن نقشه راه تلاش کرده سهم 50 درصدی را حفظ کند.

    وى تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی فولاد مبارکه تا کنون، مصرف آب در فولاد مبارکه 84 درصد کاهش داشته است و به زیر 3 لیتر در هر کیلو رسیده است و این درحالی است که ارسلورمیتال بزرگترین فولادساز جهان 8.5 مترمکعب بر تن اب مصرف می کند.
    سبحانى افزود: بهره وری نیروی انسانی فولاد مبارکه در این 5 سال افزایش داشت در حالی که تعدیل نیرو هم نداشته ایم.

    وى تصریح کرد: در این 5 سال 7300 میلیارد تومان در گروه فولاد مبارکه سرمایه گذاری شده است.

    سبحانى افزود: یک پروژه بسیار بزرگ را آغاز کردیم و آن پروژه 200 میلیون متر مکعب آب از بندرعباس به اصفهان با مشارکت 7 شریک قوی است که امیدواریم مهندس عظیمیان آن را به نتیجه برساند تا زاینده رود اصفهان احیا شود.

    به گفته وى،فولاد مبارکه در این سال ها موفق به کسب رتبه 10 ورلد استیل داینامیک شده و توانست سازمان برتر دانشی آسیا شده و تندیس زرین EFQM را نیز کسب کند.

    مدیر عامل پیشین فولاد مبارکه اضافه کرد: سیاست فولادمبارکه طی 5 سال گذشته تولید محصولات کیفی باارزش افزوده بالابوده است  به گونه ای که  بیش از61نوع محصول کیفی شامل ورق آج دار و ورق های API موردنیازبرای صنایع نفت وگاز و ورق رویه خودرو تولیدکرده ایم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر