واگذاری ۳۹ معدن راکد گیلان در مزایده

عصر معدن- ­رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری مزایده ۳۹ معدن راکد طی مقدمات قانونی و انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار در استان خبر داد.;

واگذاری ۳۹ معدن راکد گیلان در مزایده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری صداوسیما,تیمور پورحیدری عصر شنبه در نخستین جلسه شورای معادن استان اظهار کرد: برخی از معادن راکد استان گیلان در مزایده تعیین و تکلیف شد.

    وی با اشاره به مزایده 39 معدن استان پس از طی مقدمات قانونی و با انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیر­الانتشار­افزود: این مزایده‌ها امروز از طریق سامانه ستاد الکترونیکی دولت (ستاد) انجام گرفت.
    پورحیدری با بیان اینکه از بین 11 متقاضی فعالیت در عرصه‌های معدنی، چهار برنده دارای صلاحیت شدند، ادامه داد: 4 معدن امروز در شهرستان‌های تالش، رودبار و­لوشان ­تعیین تکلیف شدند.
    وی اضافه کرد: از 4 معدن مذکور دو مورد پروانه اکتشاف فلزی مس و سرب و روی، یک مورد درخواست اکتشاف فلزی و یک مورد پروانه بهره برداری در معادن مس تالش، سرب و روی­ لوشان،­کانساز­فلزی رودبار­جیرده ­و سنگ لاشه شمال گنجه شماره 2 می‌باشند.
    رئیس سازمان­ صمت­ گیلان با بیان اینکه مزایده این معادن با هدف­ فعالسازی ­صورت گرفته است، تصریح کرد: برخی معادن نیز در آینده و مزایده‌های بعدی تعیین تکلیف می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر