رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران

تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه بومی سازی مشهود است

عصر معدن- محمود نیلی رییس دانشگاه تهران و رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در اولین نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: متولد شهر صنعتی اصفهان هستم و بازدیدهای متعددی از ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین صنعت فولاد کشود داشتم.;

تاثیر ذوب آهن در اغلب شرکت های حاضر در نمایشگاه بومی سازی مشهود است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، وی تصریح کرد: به یاد دارم در دوران دانشجویی و به هنگام تعمیرات کوره بلند وارد محوطه کوره شدم که بازدید بسیار خاطره انگیزی بود و همچنین فرصتی بود که کمتر برای افراد در آن دوران ایجاد می شد.
    وی افزود: ذوب آهن اصفهان به عنوان پایه گذار صنعت ایران در ساخت سایر صنایع فولادی کشور نقش بی بدیلی ایفا کرد.در هر کدام از صنایع فولادی کشور به نوعی نقش کلیدی متخصصین این کارخانه عظیم که امروز نیز در این نمایشگاه حضور دارند به چشم می خورد.
    رییس انجمن مهندسی متالورژی ایران تصریح کرد: انجمن ها فصل مشترک متخصصین صنعت و دانشگاه هستند و تعامل بین آنها علم دانشگاه را در عرصه عمل متبلور می سازد.
    دکتر نیلی گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه چالش های بسیاری را در صنایع و سازمان های مختلف برطرف کرده است و امیدوار هستیم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر