الماس هایی که ردیابی می شوند

عصر معدن- Everledgerبرای اطمینان از شفافیت در منابع الماس، پلتفرم blockchain را راه اندازی می کند.;

الماس هایی که ردیابی می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، Everledger، یک شرکت فناوری دیجیتال نسخه 2 از پلتفرم blockchain  را راه‌اندازی کرده ‌است که برای ارایه اطلاعات شفاف از مشخصات الماس و سابقه مالکیت در دسترس روی دسکتاپ یا دستگاه‌های تلفن همراه طراحی شده‌ است.
    پلت فرم Everledger blockchain ترکیبی از داده‌ها از معدنچیان، سازندگان، خانه‌های صدور گواهی‌نامه و خرده فروشان است که این شرکت می‌گوید در نهایت آنها را قادر خواهد ساخت تا تاثیر مثبت اجتماعی و محیطی به دنبال داشته باشند.

    بنیانگذار و مدیرعامل Everledger ، Leanne Kemp گفت: "هدف Everledger کمک به وضوح و اطمینان بیشتر در بازارهایی است که افزایش شفافیت ضروری است. ما این کار را برای صنعت الماس و سنگ‌های قیمتی پیشگام کرده ایم. "
    این پلتفرم توسط خرده فروشان مستقر در ایالات متحده ، استفاده می شود تا سفر الماس های خود را در مجموعه RockSolid که از اکتبر تا کنون در 100 فروشگاه گسترش می‌یابد، نشان دهد.

    Everledger همچنین به تازگی همکاری جدیدی با طراح و جواهرات اسپانیایی Facet   را آغاز کرده و از راه اندازی مجموعه جدید الماس‌های دارای قابلیت blockchain ، DiamondByway ، اولین مجموعه جواهرات قابل ردیابی در اروپا حمایت می کند.
    در تلاش برای پرداختن به این مسائل، Everledger همچنین با انجمن معدنچیان زن تانزانیا (TAWOMA) ، سنگ‌های ANZA و Nineteen48 همکاری کرده است که به طور خاص برای زنان معدنکار تانزانیا و جوامع آنها سنگ‌های قیمتی را ایجاد کرده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر