فردا نخستین جشنواره فولاد با حضور مقامات عالی افتتاح می‌شود

عصر معدن- فردا صبح، نخستین جشنواره ملی فولاد ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری از مقامات عالی کشور افتتاح می شود.;

فردا نخستین جشنواره فولاد با حضور مقامات عالی افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، این مراسم از ساعت 9 صبح در محل نمایشگاه های برج میلاد و با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، خداداد غریب پور رییس هیات عامل ایمیدرو، جعفر سرقینی معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت معدن و تجارت، مهدی الیاسی معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی رییس دانشگاه تهران جمعی از روسای تشکل های زنجیره فولاد برگزار خواهد شد.

    طبق برنامه ریزی ها قرار است تفاهمنامه ای بین انجمن فولاد ایران و مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران امضا شود تا بر اساس آن، مرکز تحقیقات به عنوان پایلوت بومی سازی صنعت فولاد معرفی شود.

    رونمایی از بانک اطلاعاتی تامین کنندگان زنجیره آهن و فولاد و اهدای جوایز به برگزیدگان بومی سازی از دیگر بخش های این جشنواره به شمار می آید.

    نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران طی روزهای 17 تا 20 دی ماه 97 در محل نمایشگاه های برج میلاد برگزار که در آن دستاوردهای صنعت فولاد در حوزه بومی سازی نیز ارایه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر