درخشش بخش معدن با نمایشگاه «معدن ترکیه ۲۰۱۸»

عصر معدن- در ‎هشتمین نمایشگاه بین‌المللی دوسالانه معدن، تونل سازی، تجهیزات ماشین آلات و وسایل نقلیه سنگین ترکیه ۳۹۲ شرکت از ۳۴ کشور حضور دارند.;

درخشش بخش معدن با نمایشگاه «معدن ترکیه ۲۰۱۸»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، یکی از دلایلی که باعث می‌شود بخش معدن بیشترین ارزش افزوده را به همراه داشته باشد آن است که به نفع اقتصاد ملی است.
    ترکیه دارای یکی از ثروتمندترین سایت استخراج معدن و موقعیت ژئوپلیتیک استراتژیک اروپا و آسیای میانه بوده و نیازمند پتانسیلی برای رسیدن به موفقیت در بخش معدن است. مسیر ترکیه برای رسیدن به هدف خود برای 50 سال آینده، از طریق فعالیت‌های معدنکاری موثر با پتانسیل بالایی در معادن خواهد بود.
    توسعه ترکیه، پیشرفت اقتصادی و گسترش سطح ثروت از طریق کشور مربوط به پردازش معادن است.
    بخش معدن می تواند یک گام رو به جلو را با یک برنامه استراتژیک ارزشمند و تشویق به انجام رساند.
    از این دیدگاه، ترکیه قصد دارد تا با استفاده از روش‌های ارزشمند و مطالعه و اعمال قانون‌های جدید در بخش معدن، پتانسیل استخراج معدن را به خوبی مورد استفاده قرار دهد.
    نمایشگاه معادن ترکیه 2018، پایه بازاریابی و فروش با میزبانی 40.416 بازدید کننده داخلی و خارجی همراه با 1،969 غرفه دار از بیش از 30 کشور از سال 2004 و ارائه بهترین راهکار بازاریابی و فروش، برای این گردهمایی بزرگ آماده می شود.
    بخش معدن ترکیه با حجم تجارت گسترده ایجاد شده توسط این نمایشگاه، پلتفرم مناسبی را برای پیشبرد اهداف مهم در عرصه ملی و بین المللی معدن ارائه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر