معاون اقتصادی وزارت اطلاعات :

حمایت از صنایعی همچون ذوب آهن اصفهان، یک امر حیاتی برای کشور است

عصر معدن- معاون اقتصادی وزارت اطلاعات و هیات همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت، از خط تولید ریل بازدید کردند .;

حمایت از صنایعی همچون ذوب آهن اصفهان، یک امر حیاتی برای کشور است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، معاون اقتصادی وزارت اطلاعات در این دیدار، ذوب آهن اصفهان را یک مجتمع صنعتی موثر در اقتصاد کشور دانست و گفت: در شرایط کنونی که کشور ما درگیر جنگ اقتصادی با استکبار جهانی است، صنایع کشور نقش مهمی در این جنگ اقتصادی دارند و حمایت از آنها، مهمترین اقدام در جهت موفقیت و سربلندی کشور در این برهه حساس است .

    وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان رونق تولید که با تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت ، اظهار داشت: امید است با حل مشکلات ذوب آهن اصفهان، شاهد افزایش تولید این شرکت باشیم تا ذوب اهن بتواند نقش خود را در اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا کند.

    یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز در این دیدار گفت: تولید سال گذشته  این مجتمع عظیم صنعتی بالغ بر 2 میلیون و 400 هزارتن فولاد با دو کوره بلند بود که یک رکورد محسوب می شود. این موفقیت در حالی حاصل شد که این شرکت با مشکلاتی همچون بحران آب و کمبود شدید مواد اولیه به ویژه سنگ آهن مواجه بود.

    وی افزود: مشکل تامین مواد اولیه در سال جاری نیز، مهمترین مشکل این واحد صنعتی است و موجب شده که 40 درصد ظرفیت تولیدی این شرکت معطل بماند. امید است با تدابیر دولت محترم سنگ آهن مورد نیاز همه واحدهای تولیدی کشور ازجمله ذوب آهن اصفهان مرتفع شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر