مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

با برنامه‌های شریعتمداری وضعیت صندوق‌های بازنشستگی بهبود می‌یابد

عصر معدن- مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استقبال کرد.;

با برنامه‌های شریعتمداری وضعیت صندوق‌های بازنشستگی بهبود می‌یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، محمد جواد عسکری اظهار کرد: آقای شریعتمداری یکی از مدیران موفق و با سابقه نظام بوده و کارنامه ارزنده ای در پست های مختلف در عرصه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی داشته است.

    عسکری ادامه داد: با توجه به گستردگی وظایف و ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضروری بود که یک مدیر با تجربه و با تفکری راهبردی در راس این وزارتخانه قرار گیرد که خوشبختانه با حسن انتخاب ریاست محترم جمهوری و رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس، این موضوع تحقق یافت.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با اشاره به برنامه های ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای صندوق های بازنشستگی افزود: قطعا با اجرای این برنامه ها، شرایط صندوق های بازنشستگی در دوران وزارت آقای شریعتمداری بهبود می یابد و شاهد ارتقای وضعیت معیشت بازنشستگان محترم خواهیم بود.

    وی عنوان کرد: صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این راستا هماهنگی کاملی با برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر