کسب رکورد ماهانۀ تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولاد مبارکه

عصر معدن- جهادگران ناحیۀ آهن‌سازی در سـال جــــــهش تولیـــــــــد و در فروردین ماه، با تلاش مضاعف خود و با تولید ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی. رکورد قبلی ۷۰۰ هزار و ۵۴۴ تنی خود را که در فــروردیـن ۱۳۹۸ به دست آمــده بـــود، با موفقیـــت و سربلنــــدی پشت سر گذاشتند.;

کسب رکورد ماهانۀ تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیا مستقیم فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، داریوش رشیدی مدیر ناحیۀ آهن‌سازی با اعلام این خبر افزود: مأموریت ناحیۀ آهن‌سازی تأمین آهن اسفنجی و آهک و دولومیت موردنیاز ناحیۀ فولادسازی با کمیت و کیفیت مناسب است. خوشبختانه با همت کارکنان واحدهای احیا مستقیم  و همکاری دیگر واحدهای ناحیه، اعم از گندله‌سازی، مواد خام و برنامه‌ریزی تولید و تعمیرات، و با پشتیبانی واحدهای خدماتی و ستادی، در فروردین ماه 99، هم‌زمان با نام‌گذاری سال جاری با عنوان سال «جهش تولید» که می‌تواند حرکت روبه‌رشدی در اقتصاد کشور ایجاد کند،  این همکاری به شکل مطلوب محقق شد و نتیجۀ آن دستیابی به این رکورد غرورآفرین بود.
    وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که این موفقیت درخشان و جهش تولید با توجه به شرایط ویژۀ موجود در حوزۀ سلامت و همپای مدافعان این عرصه، با حضور در جبهۀ صنعت کشور و  با همدلی و وفاق کارکنان که همواره یکی از شاخصه‌های بارز فولاد مبارکه بوده است حاصل شد.
    رشیدی ادامه داد: در ناحیۀ آهن‌سازی همواره عمل براساس رویه‌های سازمانی با در نظر گرفتن موارد ایمنی و بهداشتی، همگام با دیگر قسمت‌های سازمان مد نظر بوده و کارِ گروهی در سایۀ راهبری یکپارچه برای تحقق اهداف تعیین‌شده برای ناحیۀ آهن‌سازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  امیدواریم افزایش تولید در سایۀ الطاف الهی و همت کارکنان  کماکان تداوم داشته باشد.
    وی از تمامی کارکنان ناحیۀ آهن‌سازی اعم از امانی و پیمانی، واحدهای سرویس‌دهنده و پشتیبانی و همچنین از حمایت‌های مدیریت عالی شرکت تشکر و قدردانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر