انجمن فولاد اروپا گزارش داد:

افت ۷.۲ درصدی مصرف فولاد اروپا طی سال ۲۰۲۲

انتظار رشد ۵.۴ درصدی در سال ۲۰۲۴

عصر معدن- انجمن فولاد اروپا از افت ۷.۲ درصدی مصرف فولاد این قاره در سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد که کمترین میزان، از سال ۲۰۱۴ میلادی است.;

افت ۷.۲ درصدی مصرف فولاد اروپا طی سال ۲۰۲۲
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، به نقل از انجمن فولاد اروپا میزان مصرف فولاد قاره اروپا طی سال 2022 میلادی به 140 میلیون تن رسید که کاهش 7.2 درصدی نسبت به سال 2021 میلادی نشان می دهد. این در حالی است که این میزان مصرف،(به استثنای سال 2020 میلادی که به دلیل شیوع کووید 19 مصرف کاهش یافته بود) پایین ترین میزان مصرف فولاد اروپا از سال 2014 میلادی گزارش شده است.

    همچنین طی سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی، میزان مصرف فولاد اروپا به 29 میلیون و 600 هزار تن رسید که شاهد افت 19.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 2021 میلادی بود که این میزان کاهش مصرف، منجر به ثبت رکورد کمترین میزان مصرف 3 ماهه در دوران پسا کرونا شد.

    پیش بینی رشد 5.4 درصدی در سال 2024

    بنا بر پیش بینی انجمن فولاد اروپا، میزان مصرف فولاد این قاره طی سال 2023 میلادی نیز شاهد افت یک درصدی نسبت به سال 2022 میلادی خواهد بود اما انتظار می رود با توسعه صنعتی و افزایش تقاضای فولاد در اروپا، این قاره سال 2024 میلادی را با رشد 5.4 درصدی مصرف فولاد به پایان رساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر