همه چیز در حال تغییر است

ترامپ، خودروساز اتریشی را راهی مکزیک کرد

عصر معدن- Voestalpine اتریش واردات بخشی از تولیدات خود در صنایع خودروسازی از ایالات متحده را به مکزیک تغییر می‌دهد تا از تعرفه های دونالد ترامپ برای فولاد وارداتی جلوگیری کند.;

ترامپ، خودروساز اتریشی را راهی مکزیک کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» شرکت steelmaker در ساخت قطعات کامل برای صنعت خودرو و راه‌آهن تخصص دارد و 1.3 میلیارد یورو ( 1.5 میلیارد دلار ) در فروش سالیانه ایالات‌متحده را به خود اختصاص داده که یک دهم درآمد گروهی است.
    بیش از 48 وب سایت Voestalpine با فولاد داخلی کار می کنند، اما یک سوم از درآمد آن بر واردات متکی است، زیرا برخی از فولادهای مسطح که در قطعات خودرو و آلیاژ مخصوص استفاده می شوند در دسترس نیستند.
    Wolfgang Eder گفت: همانطور که واشنگتن در ماه ژوئن میزان واردات فولاد از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک را 25 درصد افزایش داد Voestalpine تصمیم گرفت تا بخشی از مأموریت خود را از ایالات متحده منتقل کند.
    Eder به رویترز گفت : " اگر یک سالن خالی در مکزیک داشته باشم که بتوان به راحتی و در هر زمانی اجاره شود، می‌توانم ماشین‌آلات مورد نیاز برای مونتاژ را به سرعت نصب کنم ."
    وی گفت که این حرکت در پاییز، با کم کردن هزینه مورد انتظار تکمیل خواهد شد ." وی گفت: " همه چیز در حال تغییر است ."
    Voestalpine و دیگر شرکت ها درخواست کرده اند که از بعضی موارد از تعرفه ها معاف شوند.
    او گفت که این شرکت اتریشی حدود 3،000 مورد از این درخواست‌ها را ثبت کرده و تاکنون 37 پاسخ دریافت کرده‌ که دو سوم آن‌ها منفی و یک سوم مثبت است .
    Eder گفت: با وجود تهدید اولیه ترامپ برای اعمال 20درصد تعرفه در اتومبیل‌های اتحادیه اروپا، رانندگان امریکایی برای خودروهای BMW، Daimler و پورشه ( VOWG_p.DE) تمایل بالایی دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر