مدیرعامل شرکت فولاد اکسین :

باید از یک پنجره واحد به صنعت فولاد خوزستان نگاه کرد

عصر معدن- جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان، روز جاری با حضور همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون،باوی و حمیدیه، محمد کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در محل سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار شد.;

باید از یک پنجره واحد به صنعت فولاد خوزستان نگاه کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در این جلسه مهندس ابراهیمی ضمن خیر مقدم به نماینده اهواز از همکاری های و تلاش های دکتر یوسفی در کمک به بهبود شرایط این شرکت تقدیر کرد.

    ابراهیمی با بیان اینکه اتفاقات مثبتی در شرکت رخ داده که ثمره همدلی و همکاری تمام نیرو های شرکت بوده گفت: از تک تک پرسنل شرکت از حراست و حفاظت فیزیکی تا نیروهای تولید، پشتیبانی و تمامی بخش های اکسین بخاطر تلاش و تاثیر گذاری بر روند شکل گرفته سپاسگزارم.

    وی با اشاره به مزیت پیوستن اکسین به فولاد خوزستان بیان کرد: تنها راه نجات فولاد خوزستان، توسعه کیفی محصولات این شرکت است و فولاد خوزستان برای بقا خود نیاز به تولید محصولات کیفی با کمک شرکت فولاد اکسین دارد.

    همچنین مهندس کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اشاره به دستاوردهای شرکت اکسین در چهار ماه گذشته، افزایش همکاری‌ها و پیوند دوباره این دو شرکت باعث شده شرکت فولاد اکسین با حذف واسطه ها و افزایش تولید مستقیم سود بیشتری نصیب خود کند، وی اشاره کرد مشکلات اقتصادی و حقوقی شرکت‌های نوردی خوزستان، عامل روی آوردن این صنایع به تولیدات کارمزدی بوده که باعث شده سود شرکت‌ها نصیب واسطه‌ها شود.

    مهندس کشانی یکی از ماموریت های اصلی شرکت فولاد خوزستان را کمک به شرکت‌های نوردی برای رهایی از واسطه‌ها بیان کرد و ابراز امیدواری کرد با این حمایت ها تا پایان مرداد ماه امسال کلیه فروش شرکت فولاد اکسین به صورت فروش مستقیم شود.


    همچنین مهندس کشانی با تقدیر از رویکرد مدیریت شرکت اکسین در تامین قطعات اضطراری و نیازهای خط تولید، اظهار امیدواری کرد این روند تداوم داشته باشد.

    در ادامه این جلسه  یوسفی با تقدیر از اتفاقات روی داده، از این که اوضاع این شرکت رو به بهبود است ابراز خوشحالی کرد‌.

    یوسفی با اشاره به فلسفه راه اندازی شرکت فولاد خوزستان و شرکت‌های نوردی در این استان، این مجموعه را یک زنجیره مرتبط بیان کرد که فولاد خوزستان در سرمنشاء این زنجیره قرار دارد، متأسفانه در سالیان گذشته با تصمیم‌های اشتباه صورت گرفته باعث شد این زنجیره با مشکلات عدیده ای روبرو شود و این صنعت را در تولید و توسعه دچار رکود کند.


     یوسفی دلیل اصلی مشکلات شرکت فولاد اکسین از ابتدای راه اندازی سیاسی شدن این شرکت و استخدام های نابجا و وجود واسطه هایی بود که در مسیر تولید این شرکت قرار گرفته‌اند.

    نماینده اهواز با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای رفع این مشکلات تنها راه ان را پیوستن فولاد اکسین به دامان مادرش یعنی فولاد خوزستان بیان کرد و گفت: انشالله با عنایت خداوند و اراده و همکاری مسئولین عالی دولت و استان و تلاش مدیران این شرکت شاهد رشد و پیشرفت این مجموعه صنعتی باشیم.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر