تولید فولاد از ۱۰ میلیون تن به ۳۲ میلیون تن رسیده است/ رحمانی در وزارت صمت می‌ماند

عصر معدن- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در زمینه تولید اقدامات خوبی انجام شده، گفت: در گذشته سالانه ۱۰ میلیون تن تولید فولاد داشتیم که در حال حاضر به ۳۲ میلیون تن رسیده و با تشکیل وزارت بازرگانی آقای رحمانی در وزارت صنایع باقی می ماند تا روند کار تولید ادامه یابد.;

تولید فولاد از ۱۰ میلیون تن به ۳۲ میلیون تن رسیده است/ رحمانی در وزارت صمت می‌ماند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» رمضانعلی سبحانی فر نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقدامات خوبی در بخش تولید انجام شده و حل مشکلات کشور با رونق تولید گفت: اقدامات انجام شده در بخش تولید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید قابل توجه است.

    وی افزود: بعنوان مثال کارهای بسیار بزرگ و تحول آفرین در بخش صنعت انجام شده و حتی در بخش صنایع فولادی به صادرات رسیدیم.

    عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: در گذشته سالانه 10 میلیون تن تولید فولاد داشتیم که در حال حاضر به 32 میلیون تن رسیده است.

    سبحانی فر افزود: در حال حاضر غیر از بخش صنعت، در بخش پتروشیمی، انرژی و صنایع انرژی هم تولیدات خوبی انجام شده و در حال استفاده از ظرفیت ها و توانمندیهای موجود هستیم.

    وی تاکید کرد: در کشور ظرفیت های خوبی برای تولید داریم که اگر بخوبی از آنها استفاده شود، شاهد رونق تولید در همه عرصه ها خواهیم بود.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مصوبه مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر اساس مصوبه مجلس تنها وزارت بازرگانی تشکیل می شود. بنابراین فقط باید وزیر بازرگانی به مجلس معرفی شود.

    سبحانی فر با بیان اینکه مصوبه مجلس این نیست که وزارت جدیدی به نام صنایع و معادن تشکیل شود، گفت:هیچ تغییر در وزارت صنایع و معادن ایجاد نمی شود و نیازی هم به معرفی وزیر صنایع و معادن به مجلس نیست.

    وی تاکید کرد: اگر مصوبه مجلس این بود که 2 وزارتخانه جدید تشکیل شود، آن وقت برای وزارت صنایع و معادن هم باید وزیر به مجلس معرفی می شد اما مصوبه مجلس به صراحت می گوید که بعد از تشکیل وزارت بازرگانی، وزارت صنایع و معادن به فعالیت خود ادامه می دهد.

    عضو فراکسیون امید مجلس افزود: وقتی مجلس برای تشکیل وزارت بازرگانی رای داد، معنی ندارد که 2 وزیر به مجلس معرفی شود. بنابراین با تشکیل وزارت بازرگانی آقای رحمانی در وزارت صنایع باقی می ماند و به کار تولید ادامه می دهد.

    سبحانی فر اضافه کرد: عملکرد، کارنامه، سوابق و تجربیات آقای رحمانی مثبت است و باید از آن استفاده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر