معاون طرح و برنامه وزارت صمت اعلام کرد:

آغاز "پویش ملی تولید، تداوم امید"

عصر معدن- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: از فردا پنجشنبه "پویش ملی تولید، تداوم امید" با افتتاح طرح های بزرگ و پیشران صنعتی و معدنی در سطح کشور آغاز می شود.;

آغاز "پویش ملی تولید، تداوم امید"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از شاتا، سعید زرندی گفت: در گام نخست و با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل طرح صنایع معدنی فولاد سنگان، 5 طرح بزرگ صنعتی و معدنی در استان‌های اصفهان و خراسان رضوی به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان افتتاح می شود.

    وی افزود: این 5 طرح در 4 واحد صنعتی با مجموع سرمایه گذاری بیش از 4 هزار 860 میلیارد تومان و اشتغال زایی 1270 نفری به بهره‌برداری می‌رسد.

    معاون طرح و برنامه وزارت صمت همچنین از برنامه ریزی برای تکمیل و بهره برداری 200 طرح بزرگ و ‌منتخب (پیشران) در سراسر کشور با اشتغال 41 هزار نفر و سرمایه گذاری 169 هزار میلیارد تومان در سال 99 خبر داد که در قالب "پویش ملی تولید، تداوم امید" افتتاح خواهند شد.

    لازم به ذکر است هم اکنون در حدود 12 هزار و 500 طرح صتعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در کشور وجود دارد و اقدامات لازم جهت تکیمل و بهره برداری آن ها در حال انجام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر