وضعیت "معدن زمستان یورت" عادی است

عصر معدن- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان درباره وضعیت کنونی معدن زمستان یورت گفت: اکنون شرایط معدن به وضعیت عادی برگشته و مشکلی وجود ندارد.;

وضعیت "معدن زمستان یورت" عادی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    حسینقلی قوانلو در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرمعدن» با بیان این مطلب در ادامه گفت: طرح ایمنی که برای معدن تهیه شده بود، به تایید دانشگاه شاهرود رسید و در معدن اجرا شد.

    به گفته وی، اکنون بیشتر کارگران نیز به معدن بازگشتند و حتی نیروی جدید نیز برای معدن گرفته شده و روند تولید این معدن در حال رسیدن به شرایط پیش از حادثه است.

    وی ادامه داد: رفته رفته تعداد نیروی کار در معدن به زمان قبل از حادثه باز می گردد. زیرا بعد از حادثه حدود 50 نفر در معدن مشغول به کار شدند و بعد از آن به حدود 150 نفر رسید و اکنون بیش از 200 نفر در معدن مشغول به کار هستند.

    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: طرح تهویه مصنوعی که اکنون در معدن نصب شده، به تایید دانشگاه شاهرود و سازمان نظام مهندسی معدن رسیده است. در واقع اکنون معدن زغال سنگ زمستان یورت، با استفاده از تهویه های مصنوعی در حال کار است.

    گفتنی است در 13 اردیبهشت سال 1396، در معدن زغال سنگ زمستان یورت به دلیل نبود تهویه انفجاری رخ داد و منجر به جانباختن 43 تن از نیروهای انسانی فعال در این معدن شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر