فولاد مبارکه در تولید تختال، رکورد مصرف آب را شکست

عصر معدن- مراسم سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه اصفهان هفته گذشته با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران، جمعی از کارکنان فولاد مبارکه ، مدیرعامل باشگاه ، کادر فنی و اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکۀ سپاهان در محل برگزاری همایش‌های فولاد مبارکه برگزار شد.;

فولاد مبارکه در تولید تختال، رکورد مصرف آب را شکست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، طی سخنانی ضمن تبریک ایام میلاد اسوۀ صبر و استقامت حضرت زینب (س)، از تلاش همه مدیران و کارکنان فولاد مبارکه از دوران ساخت تاکنون قدردانی کرد و گفت: نتیجه تلاش همه این بزرگمردان این است که تولید در فولاد مبارکه از 2/7 میلیون تن در سال 1372 به 7/2 میلیون تن در سال 1397 افزایش یافته و تاکنون 106 میلیون تن محصولات این شرکت به بازارهای داخلی و جهانی ارسال شده است.
    مدیرعامل فولاد مبارکه از دستیابی به رکورد کمترین میزان مصرف آب به میزان 7/2 مترمکعب بر تن تولید تختال، رشد 11درصدی تولید فولاد خام، رشد 10 درصدی تولید کلاف گرم، بهره‌برداری از طرح‌های توسعه مجتمع فولاد سبا و دستیابی به سطح زرین جایزه EFQM بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در سال 2018 به‌عنوان بخشی از دستاوردهای مهم فولادمبارکه در سال جاری یاد کرد.
    وی در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر بازارهای داخلی و مشکلاتی که دشمن تلاش کرده است برای کشور ما به وجود آورد، خاطرنشان کرد: این‌که دشمن تلاش دارد چرخ اقتصاد کشور ما را متوقف کند موضوع جدیدی نیست؛ اما مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با درک صحیح از شرایط موجود و اهداف ترسیم‌شده، با کمک و همدلی بیشتر مصمم‌اند تا مشکلات را همانند قبل از پیش رو بردارند. به خاطر داشته باشیم که مشکلات کوچک‌ترین خللی در اراده پولادین کارکنان فولاد مبارکه ایجاد نخواهند کرد.
    وی از ناامیدی به‌عنوان تنها عنصری که می‌تواند انسان را از پا درآورد، یاد و تصریح کرد: با توکل بر خدا و با برنامه‌ریزی‌های حساب‌شده‌ای که با همت بلند مدیریت و کارکنان تدارک دیده‌ایم، برای همۀ موضوعات به دنبال راهکارهای مناسب هستیم و اجازه نخواهیم داد که گام‌های استوارمان متزلزل شود.
    توجه روزافزون به بومی‌سازی تجهیزات بخش دیگری از سخنان مدیرعامل فولاد مبارکه بود. وی در این زمینه گفت: با قوت بیشتری نسبت‌به گذشته در این مسیر گام برخواهیم داشت؛ همچنان که در نمایشگاه بومی‌سازی تهران با همکاری شرکت‌های سازندۀ داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان به راهکارهای ارزشمندی دست یافتیم.
    عظیمیان با تأکید بر این‌که فولاد مبارکه حرکت جمعی متوازن را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ما این شعار را در کاهش هزینه‌ها، بومی‌سازی تجهیزات و بهره‌وری و تعالی نیروی انسانی با قوت هرچه بیشتر عملیاتی خواهیم کرد.
    مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به آموزه‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دشمن، جنگ اقتصادی به راه انداخته است، اما ما در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم تا آخرین نفس و آخرین قطرۀ خون در راه سربلندی کشور ایستادگی و مبارزه کنیم.
    بخش دیگری از سخنان عظیمیان به عملکرد کارکنان اختصاص یافت. وی در این خصوص تصریح کرد: کار و تلاش برای سربلندی و عزت کشور وظیفۀ همۀ مدیران و کارکنان شرکت و قدردانی از این مجاهدت‌ها بر عهدۀ مدیریت ارشد سازمان است که صمیمانه از همۀ این تلاش‌ها قدردانی می‌کنیم.
    وی از توجه شرکت فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از راهبردهای اصلی شرکت یاد کرد و با تأکید بر این‌که فولاد مبارکه همانند قبل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش پایبند است، اظهار داشت: در چارچوب مقررات شرکت، در این راه نیز همچنان در خدمت مردم شریف کشور خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد در این خصوص به‌گونه‌ای عمل کنیم که در مسیر توسعۀ متوازن و با ارائه خدمات هرچه بیشتر به جامعه، از جمله حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و ورزش، شور و نشاط و امید بیشتری برای هم‌وطنان به ارمغان آوریم.
    مدیرعامل فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان گفت: ان‌شاءالله با همت و همدلی مدیریت و کارکنان شرکت و با حمایت همه مسئولان، از این پس نیز بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر