مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو اعلام کرد:

آغاز دومین ممیزی HSEE شرکت های ایمیدرو از اواخر فروردین

عصر معدن- مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو گفت: دومین ممیزی عملکرد بهداشت،‌ ایمنی،‌ محیط زیست، انرژی (( HSEE شرکت های تابعه ایمیدرو از اواخر فروردین آغاز می شود.;

آغاز دومین ممیزی HSEE شرکت های ایمیدرو از اواخر فروردین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، امیر ولدخانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با هدف ارتقای عملکرد HSEE شرکت های تابعه، از سال 96 اقدام به ممیزی عملکرد این واحد ها کرد.
    وی ادامه داد: در برنامه ممیزی سال 98، مدیریت سبز در فرمت پرسشنامه اضافه شد. در این برنامه، توجه ویژه ای به مسائل بهینه سازی مصرف آب و انرژی و مدیریت محیط زیست خواهیم داشت.

    مدیر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی ایمیدرو تصریح کرد: قبل از برگزاری دوره آموزشی، با واحدهایی که در ممیزی قبلی، امتیازهای کمی دریافت کرده بودند جلسات تخصصی برگزار و برنامه های آنها را بررسی کردیم تا بتوانند شرایط لازم را کسب کنند. خوشبختانه این واحدها برای رعایت الزامات قانونی و سازمانی تلاش زیادی کردند.

    وی ادامه داد: همچنین بازدیدها نشان داد که واحدهای دیگر نیز اقدامات مناسبی برای ارتقای HSEE انجام داده اند.

    بنا به این گزارش، دوره آموزشی «ممیزی عملکرد HSEE شرکت های تابعه ایمیدرو» با هدف ایجاد زبان مشترک برای انجام ممیزی با کیفیت یکسان در تاریخ 13 اسفند گذشته برگزار شد که در آن، مدیران HSEE این شرکت ها و ممیزان حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر