گام‌های پی در پی فولاد هرمزگان در مسیر تعالی/کسب تقدیرنامه ۲ ستاره تعالی سازمانی

عصر معدن- شرکت فولاد هرمزگان در شانزدهمین همایش جایزه ملی تعالی سازمانی تقدیرنامه دوستاره را از آن خود کرد. معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان در این باره اظهار کرد: فولادهرمزگان طی ۲سال گذشته در مسیر تعالی سازمانی و بر اساس مدل مربوطه حرکت کرده است.;

گام‌های پی در پی فولاد هرمزگان در مسیر تعالی/کسب تقدیرنامه ۲ ستاره تعالی سازمانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» علیرضا کاظمی با بیان این مطلب در ادامه افزود: برای رخ دادن این مهم، در ابتدا باید متنی به نام اظهارنامه تهیه و به دبیرخانه جایزه تعالی تحویل شود؛ پس از آن  زمان ارزیابی شرکت‌ها تعیین می‌شود و ارزیابان بعد از اینکه آشنایی اولیه با شرکت‌ها را پیدا کردند در زمان‌بندی انجام شده بر اساس معیارهای مدل، ارزیابی را انجام می‌دهند و در نهایت یک گزارش ارزیابی از عملکرد شرکت تهیه می‌شود.

    وی گفت: این گزارش بعد از صحه‌گذاری در کمیته علمی دبیرخانه جایزه، منجر به کسب امتیاز و در نهایت سطح بندی شرکت‌ها می‌شود. در این میان شرکت فولاد هرمزگان، در دومین سال حضور در فرایند ارزیابی، توانست تقدیرنامه 2 ستاره را دریافت کند.

    معاون تکنولوژی و توسعه فولاد هرمزگان درباره دستیابی به سطوح بالاتر توسط فولاد هرمزگان نیز اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های بازخورد ارزیابی که در اختیار ما گذاشته می‌شود،  پروژه‌های بهبود تعریف خواهد شد که با انجام پروژه‌های بهبود انتظار می‌رود امتیاز ما در دوره‌های بعدی افزایش پیدا کند. امید است تا در دوره‌های بعدی بتوانیم به سطح تندیس ارتقا پیدا کنیم.

    کاظمی گفت: فولاد هرمزگان مسیر تعالی و ارزیابی بر اساس مدل تعالی سازمانی را به این منظور انتخاب کرده تا بتواند رشد همه جانبه و متوازن در کلیه سطوح و در نهایت توسعه‌ای پایدار داشته باشد و تنها معیار کمیت و کیفیت تولید مد نظر نباشد؛ بلکه به کارکنان، جامعه و مشتریان و سایر معیارها هم توجه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر