با حضور قائم مقام ایمیدرو در استان هرمزگان صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه ملی ثبت نام متقاضیان کار در منطقه پارسیان

عصر معدن- قائم مقام ایمیدرو در سفر به استان هرمزگان، از سامانه ملی ثبت نام متقاضایان کار در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان رونمایی کرد. وی از اشتغالزایی ۳۰۰ هزار نفر در پروژه های این منطقه خبر داد.;

رونمایی از سامانه ملی ثبت نام متقاضیان کار در منطقه پارسیان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از ایمیدرو، عباس نعیمی با اشاره به روند مثبت اقدامات صورت گرفته در این منطقه گفت: با توجه به چشم انداز بکارگیری 300 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های این منطقه اقتصادی، علاقه مندان می توانند با ثبت نام در این سامانه و دریافت کد رهگیری در پروژه های مختلف مشغول به کار شوند.

    وی افزود: این سامانه که به همت اداره کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پارسیان راه اندازی شده است، امکان جذب کارجویان از سراسر کشور در این منطقه فراهم می کند .

    افزایش سرعت توسعه پروژه های منطقه پارسیان

    قائم مقام ایمیدرو با بیان اینکه پروژه های قابل توجهی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در حال شکل گیری و انجام است اظهار کرد: با توجه به اعلام این منطقه از سوی وزیر نفت به عنوان هاب سوم پتروشیمی کشور، باید سرعت توسعه پروژه ها را افزایش دهیم.

    وی افزود: با توجه به پیشرفت ساخت بندر بزرگ پارسیان به عنوان اولین و بزرگترین بندر تخصصی صنعت و معدن و همچنین آغاز پروژه ساخت بزرگترین آب شیرین کن غرب آسیا و افتتاح انبار کارخانه آلمینیوم جنوب، ایمیدرو عزم خود را برای توسعه هر چه بیشتر این منطقه جزم کرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر