از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه تجلیل شد

عصر معدن- مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه با حضور استاندار هرمزگان ، معاون وزیر صمت نمایندگان و مسئولین استانی برگزار و در پایان مراسم از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شد.;

از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان صادرکننده نمونه تجلیل شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرمعدن» معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان پس از دریافت لوح و تندیس  گفت: در صادرات تختال، سال 96 از لحاظ حجمی 10 درصد و از لحاظ ارزشی  30 درصد شاهد رشد بوده ایم. محمد جعفر پارسی همچنین به افراد شاغل در این شرکت اشاره کرد و افزود: در شرکت فولاد هرمزگان 1590 نفر مشغول به کارند که با در نظر گرفتن شرکت های پیمانکاری این رقم به حدود 3800 نفر می رسد.

    مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان نیز با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادرات محور است، گفت: توانستیم پس از تامین نیاز داخل، بیش از 70 درصد محصول خود را صادر کنیم.

    مهدی شکری زاده یادآور شد: در سال گذشته یک میلیون و صد هزار تُن محصولات اسلب را به بازارهای جهانی صادر کردیم.

    شکری زاده ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت فولاد هرمزگان یک شرکت صادراتی است سعی کرده ایم  محصولات را برپایه صادرات تولید کنیم.

    او افزود: شرکت فولاد هرمزگان گریدهای ویژه داخلی را نیز تامین می کند.

    مدیرفروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال متوالی است که به عنوان صادر کننده برتر تجلیل شده ایم، تصریح کرد: شرکت های بزرگی از آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی مشتریان ما هستند. در کشور نیز اسلب های مورد نیاز استان هایی که کارخانه نوردی دارند را تامین کرده ایم.

    شکری زاده اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی بریایه صادرات، تمام تلاشمان را در حفظ و توسعه صادرات به بازارهای جهانی به کار می بریم.

    در این مراسم همتی استاندار هرمزگان با تاکید بر نقش برجسته صادرکنندگان در مقطع حساس کنونی، صادرات را از محورهای اصلی پیشرفت و توسعه کشور دانست و گفت: در شرایطی که دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی راه انداخته است کشور ما به صادرکنندگانی نیاز دارد که با غیرت و تعصب ملی، در راستای اجرای تعهد اجتماعی به مردم گام بردارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر