معادنی که به کمک دانشمندان می آیند

عصر معدن- معادن طلا به دانشمندان در مطالعه تغییرات آب و هوا کمک می کند.;

معادنی که به کمک دانشمندان می آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، محققان دانشگاه بوفالو و دانشگاه آلبرتا در حال انجام مطالعاتی در معادن طلا در غرب آلاسکا، برای یافتن سرنخ‌ها در مورد چگونگی واکنش این منطقه به وقایع مربوط به گرم شدن جهانی هوای کره زمین و اینکه چگونه ممکن است در سال‌های آتی به گرم شدن کره زمین واکنش نشان دهند، هستند.
    دانشمندان در حال جمع آوری نمونه هایی از معادن پلاسری واقع در جنوب دایره قطب شمال هستند که در آن نهرهای باستانی یک بار جریان می یافت و انداختن سنگ های ماسه سنگ طلا را به جای می گذاشت. امروزه یخچال های طبیعی یخچال های سنگی در گرد و غبار ، سنگ شن ها در زیر صدها فوت رسوبات لس دفن می شوند که در کوه های اطراف سرچشمه می گیرند.
    برای دستیابی به فلز گرانبها ، معدنچیان باید سنگرهای عمیقی را در منظره و دیواره های دره های ساخته شده خود ایجاد کنند. این لایه ها روی لایه ای از "لس" قرار دارند که می تواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا در مورد تاریخ آب و هوای منطقه اطلاعات کسب کند.
    محققان در بیانیه رسانه ای گفتند: این موضوع فوری مطالعه است ، زیرا دولت قبلا اثرات تغییرات آب و هوا را احساس می کند." براساس ارزیابی ملی آب و هوا در سال 2014 ، آلاسکا به طور متوسط خیلی سریعتر از بقیه ایالات متحده در دهه های اخیر گرم شده است. این گزارش نشان می دهد که یخچال های طبیعی در حال ذوب شدن هستند ، خطرات آتش سوزی در حال افزایش است و شیلات محلی در برابر تغییر دمای اقیانوس آسیب پذیر هستند. "

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر