مدیرعامل شرکت مس عنوان کرد

شرایط مطلوب مجتمع مس سرچشمه در تولید

عصر معدن- اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه گفت: بر پایه مستندات و مشاهدات، وضعیت و شرایط در مجتمع مس سرچشمه مناسب است و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای پیش‌ رو وضعیت این مجتمع بهتر هم خواهد شد.;

شرایط مطلوب مجتمع مس سرچشمه در تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از مس پرس، دکتر سعد محمدی با بیان این مطلب گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان تیرماه امسال 6هزار و 700 میلیارد تومان فروش داشته است.
    وی افزود: در مردادماه جاری هم به‌رغم رکودی که در بازار داخلی وجود دارد، صادرات را حرکت داده‌ایم و با توکل بر خدا و با تلاش پرسنل صنعت مس امیدوار هستیم که در 6 ماهه اول امسال به میزان کل فروش سال گذشته (1397) دست یابیم.
    مدیرعامل شرکت مس با اشاره به این‌که شرکت مس در حال بازگشت به شرایط مطلوب است اظهار داشت: از محل افزایش سرمایه پروژه‌های توسعه‌ای شرکت عملیاتی خواهد شد که این امر در نهایت به سود سهامداران خواهد بود.
    وی درخصوص برنامه‌ها و اولویت‌‌های شرکت مس گفت: اولویت اول و اصلی ما هوشمند سازی سیستم‌های مالی در شرکت است که به امید خدا در اولین گام در شهریورماه سیستم اسناد حسابداری هوشمند در شرکت شکل می‌گیرد. هوشمند سازی سیستم‌های مالی کار بزرگی است که باید در اولین فرصت ممکن عملیاتی شود.
    سعد محمدی از تشکیل یک تیم اقتصادی از اقتصاددان‌های بزرگ و مطرح کشور خبر داد تا با مراجعه و  بازدید نزدیک از مجتمع‌ها و کار کارشناسی، برای اصلاح رفتار اقتصادی شرکت راهکار ارائه دهند تا یک نگاه بین‌المللی اقتصادی برای شرکت طراحی شود.
    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تأکید بر این‌که راز موفقیت شرکت در  یکدلی، همدلی، صداقت و پاکی است به مسئله جذب نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: آزمون استخدامی اواخر شهریور یا اوایل مهرماه برگزار خواهد شد.
    وی بیان کرد: جدای از آزمون در جهت تأمین نیازهای تخصصی  از فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاه‌های کشور با اولویت دانشگاه‌های استان کرمان نیرو  جذب خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر