برگزاری دومین سمینار بین‌المللی آموزشی فن‌آوری معدن و صنایع معدنی ایران

عصر معدن- دومین سمینار بین‌المللی آموزشی فن‌آوری معدن و صنایع معدنی ایران (IMT ۲۰۱۸) با حضور متخصصانی از شرکت ملی صنایع مس ایران در تاریخ ۱۶ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.;

برگزاری دومین سمینار بین‌المللی آموزشی فن‌آوری معدن و صنایع معدنی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مس ایران، 2018 IMT که با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار خواهد شد شامل نمایشگاهی از برترین تکنولوژی‌های صنایع معدنی و همچنین پنل‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف معدن است.

    در این سمینار بین‌المللی «مهدی کرباسیان»، رئیس هیات‌عامل ایمیدرو و «شمس‌الدین سیاسی‌راد»، مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو سخنرانی خواهند کرد. «بابک بابایی»، مدیر اکتشافات و توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران، «بهرام شکوری»، رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران و «محمدرضا بهرامن»، رئیس خانه معدن ایران از دیگر سخنرانان در IMT 2018 هستند.

    سازگاری با پیشگامان فناوری در اکتشاف و استخراج، کارآیی در معدنکاری و عبور از رویکردهای سنتی، فن‌آوری‌های نوین کم‌آب‌بر در معادن و صنایع معدنی، فن‌آوری‌های فرآوری مواد معدنی در کلاس جهانی، فناوری تکامل عملیات معدنکاری و کنترل، فناوری بهره‌وری در صنایع معدنی و فن‌آوری نوین در ایمنی، حفظ محیط‌زیست و HSE معادن و صنایع معدنی ازجمله محورهای کلیدی این کنفرانس است.

    گفتنی است دومین سمینار بین‌المللی آموزشی فن‌آوری معدن و صنایع معدنی ایران در روزهای 16 و 17 اردیبهشت جاری در محل هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر