پیش‌بینی "Rusall" برای بازار آلومینیوم ۲۰۱۸

عصر معدن- آلومینیوم غول پیکر Rusall روسیه انتظار دارد که تقاضا برای آلومینیوم در سال ۲۰۱۹ رشد کند و قیمت‌ها افزایش یاید.;

پیش‌بینی "Rusall" برای بازار آلومینیوم ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن» در روز جمعه، سهام Rusall در هنگ کنگ به 12درصد افزایش یافت و به بیشترین میزان خود در 10 ماه اخیر رسید.
    این در حالی است که زمانی که ایالات متحده تحریم ها را علیه شرکت Rusall و همکاران Oleg Deripaska به دلیل روابط وی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، اعمال کرد، سهام Rusall، بزرگترین تولیدکننده آلومینیوم در جهان در خارج از چین، از آوریل به بالاترین میزان رسید.

    البته  پس از مذاکرات و چندین ضمیمه مهلت مقررات تحریم ها، Oleg Deripaska  موافقت کرد که سهام خود را در شرکت Rusal از طریق شرکت مادر آن یعنی En + کاهش دهد. در نهایت نیز تحریم ها علیه "Rusal" و "En +" در ماه ژانویه لغو شدند.

    گفتنی است این شرکت تحت تحریم اکثریت در سال 2018 قرار گرفت و Rusall در بیانیه ای گفت که این اتفاق منجر به تغییرات خاصی در سطح عادی عملکرد عملیاتی شده است. به دنبال این تحریم ها، تولید آلومینیوم Rusallدر سال 2018، به میزان 1.3 درصد افزایش به 3.75 میلیون تن رسید، اما فروش آلومینیوم 7.2 درصد  کاهش و  به 3.67 میلیون تن رسید.

    Rusall گفت که این فروش ها به واسطه کوتاه شدن تعطیلات کوتاه مدت تحریم های ایالات متحده با تاثیر کامل در 3ماهه آخر سال 2018 به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر