هشدار شرکت‌های امریکایی به ترامپ

تعرفه‌های ۲۰۰میلیارد دلاری، هزینه گهواره تا تابوت می شود

عصر معدن- شرکت های آمریکایی هشدار می‌دهند تعرفه‌های بعدی چین برای آمریکایی ها از گهواره تا تابوت هزینه می شود.;

تعرفه‌های ۲۰۰میلیارد دلاری، هزینه گهواره تا تابوت می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرمعدن»، بخش گسترده ای از کسب و کارهای ایالات متحده پیامی برای مدیریت Trump دارد.
    در  این بیانیه آمده است: تعرفه‌های جدید برای 200 میلیارد دلار از واردات چینی آمریکایی ها را مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای اقلامی می کند که از زندگی روزانه آنها، از گهواره تا تابوت را در بر میگیرد.
    در این راستا قرار شده از روز دوشنبه در واشنگتن به مدت شش روز جلسه عمومی در مورد وظایف پیشنهادی برای 25 درصد تعرفه که از سوی رییس جمهور امریکا دونالد ترامپ اعلام شده، آغاز شود. تلاش نماینده تجارت برای فشار به پکن برای تغییرات گسترده در سیاست های تجاری و اقتصادی آن نیز در این جلسات مطرح خواهد شد.
    بر خلاف دورنمای قبلی تعرفه های ایالات متحده که هدفش محافظت از مصرف کنندگان با هدف قرار دادن ماشین آلات صنعتی چینی، اجزای الکترونیکی و سایر کالاهای متوسط بود، هزاران محصول مصرفی را می تواند به طور مستقیم با تعرفه های تا اواخر ماه سپتامبر تحت تاثیر قرار دهد.
    لیست 200 میلیارد دلاری محصولات غذای دریایی غذا، مبلمان و محصولات نورپردازی، لاستیک، مواد شیمیایی، پلاستیک، دوچرخه و صندلی ماشین برای نوزادان را در بر می گیرد.
    اتاق بازرگانی ایالات متحده در شهادت جلسه دادگاه گفت: تعرفه های پیشنهادی USTR برای 200 میلیارد دلار از واردات چینی به طور چشمگیری سبب آسیب رساندن به مصرف کنندگان، کارگران، کسب و کارهای آمریکایی و اقتصاد می شود.
    گروه لابی کسب‌وکار آمریکا نیز گفت که دولت ترامپ یک استراتژی منسجم برای رسیدگی به دزدی دارایی‌های معنوی و دیگر شیوه‌های تجاری مضر ندارد و خواستار " بحث‌های جدی " با پکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر