«کگهر» سود تلفیقی یکساله را ۱.۸۸۷ریال اعلام کرد

عصر معدن- شرکت سنگ آهن گهر زمین در صورت های مالی تلفیقی از سودسازی یک هزار و ۸۸۷ریالی برای هرسهم خبر داد.;

«کگهر» سود تلفیقی یکساله را ۱.۸۸۷ریال اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر معدن» به نقل از سنا، شرکت سنگ آهن گهر زمین در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی 12ماهه منتهی به 30آذر1398 اعلام کرد سود هرسهم با رشد 93درصدی نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته به مبلغ یک هزار و 887ریال رسیده است. این رقم در حالی اعلام شده است که در سال مالی جاری سود هرسهم شرکت اصلی با رشد 89درصدی به یک هزار و 859ریال بالغ شده است.

    این شرکت سود عملیاتی تلفیقی را 25هزار و 955میلیارد ریال، سود خالص را 23هزار و 204میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 24هزار و 593میلیارد ریال اعلام کرد.

    در شرکت اصلی سود عملیاتی «کگهر» به 25هزار و 955میلیارد ریال، سود خالص به 22هزار و 864میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به 24هزار و 121میلیارد ریال رسیده است.

    در اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت اعلام شده است که «کگهر» در نظر دارد مدیریت اجرای طرح‏های شرکت سنگ آهن گهرزمین که شامل خرید زمین، آماده‌سازی زمین سایت، تأمین تاسیسات و زیربناهای مورد نیاز است را در جهت ایجاد راه‌های دسترسی و اتصال به شبکه راه‌آهن، ساخت ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی و عمومی، ایجاد 5خط تولید کنسانتره هر یک به ظرفیت 2 میلیون تن (جمعاً 10 میلیون تن) و ایجاد 2خط تولید گندله هر یک به ظرفیت 5 میلیون تن (جمعاً به 10 میلیون تن) را توسعه دهد. این طرح ها در 2فاز به شرح زیر انجام خواهند شد:

    فاز یک: علاوه بر تملک کلی زمین، کلیه عملیات آماده‌سازی سایت، ایجاد بخش عمده‌ای از ساختمان‌های غیرصنعتی، ایجاد شبکه انتقال آب و برق و گاز در حد ظرفیت کامل، تأمین انشعابات ذکر شده در حد هر دو فاز، اتصال به شبکه ریلی، ایجاد سه خط تولید کنسانتره جمعاً به ظرفیت 6 میلیون تن و ایجاد یک خط تولید گندله به ظرفیت 5 میلیون تن از اهداف مورد نظر است.

    فاز دو: ساختمان‌های صنعتی متناسب با نیاز کلی دو خط تولید کنسانتره به ظرفیت هر یک 2 میلیون تن (جمعاً 4 میلیون تن) و یک خط تولید گندله به ظرفیت 5 میلیون تن ایجاد خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر